AKS skrev: (spoiler samma som Tinwiel ovan) Kameron förtjänar definitivt att dansa för sitt liv, men Lacey har aldrig gjort det. Kommer inte ihåg dansnumren så här i efterhand, men jag vet att jag tyckte att det var bra att Neil och Lauren hamnade i botten. Neil måste bestraffas för sitt jävla tricksande.
AKS skrev: (spoiler samma som ey) Jag hoppas verkligen att Danny klarar sig, men han ligger till eftersom folk verkar entusiastiska över Neil och Pasha. Gah! Han får bara inte åka ut. Skulle vara ett skämt om Neil var kvar och inte Danny.
Rombat skrev:Någon, jag ska inte nämna namn, är smått beroende av dans.![]()
Tinwiel skrev:Visas So you think you can dance på svensk tv? Mamma undrar för hon vill också se, men hon kan ju inte ladda hem avsnitten. Nån som vet?
Edit: Det verkar som att det sänds på kanal 5, på väldigt konstiga sändningstider..
brat skrev:Tinwiel skrev:Visas So you think you can dance på svensk tv? Mamma undrar för hon vill också se, men hon kan ju inte ladda hem avsnitten. Nån som vet?
Edit: Det verkar som att det sänds på kanal 5, på väldigt konstiga sändningstider..
Tin - du speedar. Och jag får så problem att motivera varför jag inte ska göra det... så många svarta fält... jobbigt...
So You Think You Can Dance visas som sagt på kanal 5. Vid 22-22:30 på tisdagar och onsdagar (utröstning). Imorgon dansar topp 16.
ey skrev:verkligen. visst, neil kan hoppa och studsa men han dansar inte som Danny, det är trist om folk inte fattar det.
AKS skrev:SYTYCD resultatshow (6 blir 4)
Jag måster erkänna att jag sträckte händerna i luften och sa "JA!" då Danny gick vidare. Yay! Men sen chockades jag då Neil gick vidare. Neil?! Han har, precis som Lauren, förbättrats rejält de senaste två veckorna, men Pasha och Danny hade för mig varit det perfekta finalparet för herrarna.
Sen blev det ett "JA!" igen då Lauren åkte ut. Äntligen! Hon borde ha åkt ut då hon lade 15 sekunder av 30 på att klä av sig i en dance for your life och det är skandal att hon var kvar efter det. Men precis som Neil har hon förbättrats nu, men både Lacey och Sabra förtjänade att gå vidare.
Så så här ser min önskelista ut för finalen:
1. Danny
2. Sabra
3. Lacey
4. Neil
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare