adolvsson skrev:Apropå den där Bergman, SVT har en handfull filmvisningar inplanerade. För den intresserade, och så vidare, ser titlar och tider ut nånting såhär:SVT1 fredag 3/8 21.00: "Fanny och Alexander".
SVT1 måndag 6/8 14.10: "Sommarnattens leende".
SVT1 tisdag 7/8 14.35: "Nattvardsgästerna".
SVT1 onsdag 8/8 14.30: "Persona".
Källa.
Cut! Cut! What's going on? What the bloody hell's going on?!?
adolvsson skrev:Apropå den där Bergman, SVT har en handfull filmvisningar inplanerade. För den intresserade, och så vidare, ser titlar och tider ut nånting såhär:SVT1 fredag 3/8 21.00: "Fanny och Alexander".
SVT1 måndag 6/8 14.10: "Sommarnattens leende".
SVT1 tisdag 7/8 14.35: "Nattvardsgästerna".
SVT1 onsdag 8/8 14.30: "Persona".
Källa.
caffeineaddict skrev:Kan väl inte direkt påstå att jag längtar arslet av mig efter The Bourne Ultimatum, men å andra sidan fruktar jag den inte heller.
AKS skrev:Ouch!
SVT hoppar av Arn-projektet
Låter inte bra det där med kvaliteten. Om det bara varit det där med tv-serien hde det ju känts roligare. De få sekunder man sett från filmen har varit riktigt snygga, men det säger ju inget om innehållet.
A bear skrev:En svensk actionfilm som håller låg kvalitet? Det KAN bara inte vara sant!
TV4 lär säkert rycka in. Sämre än de 51 Beckfilmerna kan det ju inte vara.
Det är utmärkt, det gläder mig, därför att då hamnar det på TV4. Det här passar mycket bättre på en kommersiell kanal, de är bättre på att lansera det. När det gäller följetong i tv har SVT det lite svårt med formatet, de har inte reklampauser vilket gör deras kommersiella timmar längre.
noike skrev:I augusti på http://damianarlyn.blogspot.com/
31 DAYS OF SPIELBERG. Säkert intressant för någon.
Oxytocin skrev:
Så passande. Från en gubbsjuk jävel till en annan. Puckon. (Och jag menar inte deras filmskapande, som har sina poänger som jag inte orkar dra här.) Mest att de är/var äckliga...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare