Illyria skrev:See, I'm confused. Negativa frågetecken.
Nej, jag kände mig faktiskt inte förvirrad inför någon av sakerna du nämner, vare sig jag kände att det fanns förklarat eller det inte behövdes. Däremot är det ju möjligt att vi båda har samma typ av problem med manuset, fast det tar sig uttryck på olika sätt. Typ. Fan vet, vi kan vara överrens om att det inte var bra, i alla fall
Okej, nya listor!
Piloter:
1. Pushing Daisies
2. The Sarah Connor Chronicles
3. Californication
4. Reaper
5. Chuck
6. The Bionic Woman
Anmärkning: Jag ser mer intresserad av TBW än av Chuck, eller till och med Reaper, fast Chuck och Reapers piloter var enormt mycket bättre gjorde. Synd. Mer Michelle Ryan är precis vad världen behöver (fast hon var bättre i Jekyll, det ska också erkännas).
Nya serier:
1. Damages
2. Mad Men
Glenn Close! Och hon sparkade rumpa med männen från reklamindustrin. Att bara beskriva Damages som lagdrama känns fel, det är mer en dramathriller. Stämningen var intensiv, spännande. Skådespelarna var riktigt bra, förutom Close glänste Tate Donovan, Ted Danson (jag lovar) och framför allt hon tjejen från Sunshine, som inte hade några problem att stå sig mot Glenn Close hårdknackade karaktär.
Jag är enormt nyfiken på att se hur historien utvecklar sig. F/X har gjort det igen.
Kombinerad lista (för att jag kan):
1. Pushing Daisies
2. Damages
3. The Sarah Connor Chronicles
4. Californication
5. Mad Men
6. Reaper
7. Chuck
8. The Bionic Woman
I do enjoy my dramas.