Wow, jag har just läst om alla serier som börjar i höst och det är jobbigt att jag tycker att ALLA låter intressanta!!! Alla utom "Back to You" med Kelsey Grammer, det var den enda som jag inte ens är intresserad av att se ett enda avsnitt av.
På The CW, Life is Wild, Aliens in America, Reaper och Gossip Girl.
Life is Wild låter inte jättespännande, men det är en sån serie som kan vara hur som helst, det återstår att se.
Aliens in America låter jätterolig, jag ska se piloten så fort jag får ner den.
Reaper tyckte jag var bra, men inte jättebra. Synd att dom bytt ut Nikki Reed sen piloten filmades också...
Gossip Girl tycker jag låter väldigt intressant, men vem vet...
NBC har Chuck, Bionic Woman, Journeyman och Life.
Chuck låter kul. Beskrivningen fick mig helt klart att vilja se piloten.
Bionic Woman kan vara bra, men det kan ju även vara som Painkiller Jane som var tråkig som jag vet inte vad.
Journeyman lät intressant och Life inte lika mycket, men ändå tillräckligt för att man ska vilja se det och sen avgöra om det är nåt att se.
CBS har den bästa "fall preview" sidan helt klart.
The Big Bang Theory, Cane, Kid Nation, Moonlight och Viva Laughlin är deras nya serier.
The Big Bang Theory låter som en hyfsat kul komedi.
Cane låter faktiskt inte alls särskillt intressant, men jag tänker att man aldrig kan vara säker förns man sett det.
Kid Nation är min klara favorit. Konceptet är fantastiskt och previewn var superb och gjorde mig alldeles tårögd
Moonlight låter ganska bra. Den kan faktiskt bli jättebra.
Viva Laughlin verkar kunna vara bra med.
FOX: K-Ville, New Amsterdam, Kitchen Nightmares och The Search For the Next Great American Band
K-Ville låter faktiskt riktigt intressant. Mycket mer så än jag trodde när jag började läsa beskrivningen.
New Amsterdam's beskrivning läste jag bara jättelite av och det räckte för att övertyga mig.
Kitchen Nightmares har jag sett den britiska versionen av. Några avsnitt i alla fall och det var inte så kul, men eftersom den brittiska versionen av Hell's Kitchen inte heller är det och alla andra brittiska reality-shows är lika tråkiga tror jag helt klart att Kitchen Nightmares US kommer vara mycket bra.
Och The Search For the Next Great American Band tror jag kommer vara jättebra. Som en blandning mellan American Idol och Rock Star kanske. Ser absolut fram emot det.
ABC's serier Samantha Who?, Cavemen, Carpoolers, Pushing Daisies, Big Shots och Women’s Murder Club verkar okej.
Cavemen verkar roligast, Big Shots intressantast och Pushing Daisies har jag inget minne av vad det är den handlar om, jag minns att vi disskuterat den här på forumet, men jag tänkte jag ska se piloten utan att läsa något om den...
Jobbigt att nästan ha 20 nya serier att följa i höst...