Illyria skrev:Bilder på boxen/arna.
Illyria skrev:Kan fixa screencaps på menyerna också om det önskades.
Illyria skrev:Härligt avsnitt. Det är okej att det är några veckor tills säsongen börjar på riktigt, det här är en bättre cliffhanger att leva med/på några veckor än hur allt slutade i s2-finalen.
A bear skrev: (spoiler 2.03) - Ordet "immunity" nämns 2-3 gånger på lika många minuter... och sen får vi veta varför. ELVIS! Så vad har Peter i kikaren? Om han gör allt det här bara för att få dejta verkar han, ärligt talat, lite... knas.
adolvsson skrev: (spoiler 2x03) Å tredje sidan, vilket känns troligare än åtminstone sida nummer tre, kanske han inte alls är ute efter Nancy utan dom större fiskarna runtomkring. T ex Heylia. Det är vad jag tänker.
caffeineaddict skrev: (spoiler 2.07) Men jag är ungefär lika tänd på israeliskan som Andy är, och hoppas verkligen hon återvänder. Fantastisk kvinna!
A bear skrev: (spoiler 2.08) The pot thickens.
A bear skrev: (spoiler 2.09) Som sagt, jävligt bra drama. Och samtidigt kul. Weeds rockar.
A bear skrev:Fundering: Kan vi vara helt säkra på att Peter verkligen är korrupt?
A bear skrev:Och så har dessutom Cat (Zooey Deschanel for president!) en prisjägare efter sig.
A bear skrev:Det enda jag är lite oroad för är att säsongen toppar lite för tidigt... hur ska de hålla det här uppe?
adolvsson skrev:3x02
Yahoo, slutscenen! MLP FTW.A bear skrev:Det enda jag är lite oroad för är att säsongen toppar lite för tidigt... hur ska de hålla det här uppe?
Jag satt mest och undrade hur dom ska få upp den igen. Uh, få upp det, menar jag. För nu har allt bara gått ner i skiten, rakare och stadigare för varje avsnitt. Inte för att jag tvivlar på att dom kommer kunna hålla serien rullade, 15 avsnitt är ju ändå 15 avsnitt och dom måste ju ha räknat med möjligheten till fler säsonger, men om man redan nu sitter med ett stort hur fan ska dom kunna klara sig ur det här framför ögonen, ja... det ska bli grymt intressant att se vart dom går härifrån.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare