Hihi. Jag var precis in på PressStop och bläddrade igenom senaste SFX lite snabbt, kollade bl.a. efter bilder på pojkarna men hittade inget. Så det här var bra timing!

Teen Choice Awards Nominees
Choice TV Actor: Drama
Hugh Laurie - House
Jared Padalecki - Supernatural
Matthew Fox - Lost
Milo Ventimiglia - Heroes
Wentworth Miller - Prison Break
Glorificus skrev:Teen Choice Awards Nominees
Choice TV Actor: Drama
Hugh Laurie - House
Jared Padalecki - Supernatural
Matthew Fox - Lost
Milo Ventimiglia - Heroes
Wentworth Miller - Prison Break
Jared!
HeY skrev:Är det fel av mig att hejja på Milo
Glorificus skrev:Söndag den 26 augusti sänds galan live.
HeY skrev:Glorificus skrev:Söndag den 26 augusti sänds galan live.
På Nickelodien?
Glorificus skrev:HeY skrev:Glorificus skrev:Söndag den 26 augusti sänds galan live.
På Nickelodien?
Vet inte hur det är i Sverige, om vi har möjlighet att se den här. Men i USA sänds den på FOX. Du tänker på Kids' Choice Awards.
LWes skrev:Varje gång jag tänker på Supernatural tänker jag att jag vill att Jensen ska sluta där och komma tillbaka till Days of our Lives istället!
Det skulle vara bra för alla Jensen fans också, för då skulle han vara på tv över 100 avsnitt varje år istället för den löjliga summan 22!
Come back to us Eric Brady!!!
LWes skrev:HeY skrev:Lämna en löjlig primetime serie för en löjlig såpa som jag inte tål, nej tack![]()
Ja, jag håller med dig helt och hållet. Jag tål inte heller klyschiga såpor!
LWes skrev:Jag tycker att av alla serier på tv är Supernatural helt klart en av dom med störst skillnad mellan avsnitten. En del är verkligen jättebra medan andra är okej och en del tråkiga.
Vet inte om en ny författare kan ändra på det, men jag tycker att säsong 3 borde kunna bli bättre än vad serien varit tidigare.
HeY skrev:LWes skrev:Jag tycker att av alla serier på tv är Supernatural helt klart en av dom med störst skillnad mellan avsnitten. En del är verkligen jättebra medan andra är okej och en del tråkiga.
Vet inte om en ny författare kan ändra på det, men jag tycker att säsong 3 borde kunna bli bättre än vad serien varit tidigare.
Nja, jag tycker nog att Smallville få ta hem titeln för störst skillnad på kvalite avsnitt genom avsnitt. S6 höll en väldigt bra nivå rätt igenom men i princip varje säsong har sån olik nivå på avsnitten (oftast bäst i början och slutet och sämst i mitten) att man vet inte vad man ska förvänta sig.
HeY skrev: (spoiler Casting säsong 3) Äntligen måste jag säga först. SPN ska tydligen ha två nya regulars och de ska båda vara tjejer. Den ena rollen av dem har redan fylld och ska spelas av Katie Cassidy.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare