Zaxx skrev:och blanda inte in manus o sånt i en film.
Zaxx skrev:Det blev ett mästerverk. Jag vet att det är många som inte kommer hålla med mig när ni kommer o se den framöver.
adolvsson skrev:Men har Transformers Rhona, Sarah och varulvar? NEJ!
adolvsson skrev:Skinwalkers, varulvsfilm med Rhona Mitra och Sarah Carter. Ursäkta mig medans jag går och dregglar lite.
adolvsson skrev:Skinwalkers, varulvsfilm med Rhona Mitra och Sarah Carter. Ursäkta mig medans jag går och dregglar lite.
eriked skrev:Igår såg jag Transformers. Alldeles för många onödiga biroller och utdragna scener. Istället borde man ha förklarat Transformershistorian mera och utvecklat vissa karaktärer. Riktigt coola effekter dock t.ex robotar kastar sig i slowmotion. Ger den nog en 3 av 5 men...troligtvis hade det varit lägre om jag sett den hemma.
lilith skrev:3/5. Inte mer.
Tomas skrev:eriked skrev:Igår såg jag Transformers. Alldeles för många onödiga biroller och utdragna scener. Istället borde man ha förklarat Transformershistorian mera och utvecklat vissa karaktärer. Riktigt coola effekter dock t.ex robotar kastar sig i slowmotion. Ger den nog en 3 av 5 men...troligtvis hade det varit lägre om jag sett den hemma.
Såg den hemma och det blev lägre.
lilith skrev: (spoiler Zodiac) Och hade man verkligen aldrig kollat upp Leighs födelsedatum tidigare i utredningen? Jättekonstigt.
Zaxx skrev:noike skrev:Jo, Zodiac är väldigt bra. 6/5.
6:e Maj ?
Zaxx skrev:Tomas skrev:eriked skrev:Igår såg jag Transformers. Alldeles för många onödiga biroller och utdragna scener. Istället borde man ha förklarat Transformershistorian mera och utvecklat vissa karaktärer. Riktigt coola effekter dock t.ex robotar kastar sig i slowmotion. Ger den nog en 3 av 5 men...troligtvis hade det varit lägre om jag sett den hemma.
Såg den hemma och det blev lägre.
Smart att se en film hemma som är en film som man MÅSTE uppleva effekter och allt i full skärpa.
en Cam är ju knappast värd att se, vilken film det än är?
Zaxx skrev:Är Zodiac verkligen inte bra?
lilith's inlägg började med att spy över den, så ger hon ändå 3/5... Nu har jag inte läst spoilermarkeringen, men det kändes som den skulle få 1,2/5 inte 3 iallfall.
Tob hyllade Transformers och gav den en 3:a
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare