http://www.chud.com/index.php?type=news&id=10597
caffeineaddict skrev:Tom Waits har fått huvudrollen i Terry Gilliams nästa film, The Imaginarium of Dr. Parnassus! TOM WAITS!![]()
![]()
![]()
http://www.chud.com/index.php?type=news&id=10597
A bear skrev:Jag gjorde just en glädjepiruett på kontorsstolen. Jag tror jag ska göra en till.
noike skrev:Jag har ett vagt minne av att det var någon här (eller någon annanstans, den möjligheten finns också) som skrev att "den var en riktigt bra film". Jag håller med.
caffeineaddict skrev:noike skrev:Jag har ett vagt minne av att det var någon här (eller någon annanstans, den möjligheten finns också) som skrev att "den var en riktigt bra film". Jag håller med.
That would be me.
"I thought long and hard about it, and if anything could have pulled me out of retirement it would have been an Indiana Jones film. I love working with Steven and George, and it goes without saying that it is an honor to have Harrison as my son. But in the end, retirement is just too damned much fun."
noike skrev:Folk som drar sig tillbaka och stannar tillbakadragna och inte ser det som publicitetsjippo förtjänar respekt.
Zaxx skrev:Jag förstår inte, jag läste hela adolvssons inlägg i tron att det var A Bear som skrev den, och jag tyckte allt stämde in.
Nu vet jag ingenting längre, vem är vem av er två liksom?
A bear skrev:adolvsson är han som tror att Transformers kan bli något annat än den dyraste kalkonen i mänsklighetens historia.
noike skrev:A bear skrev:adolvsson är han som tror att Transformers kan bli något annat än den dyraste kalkonen i mänsklighetens historia.
Näst dyraste tror jag. För alla tjugotre transformersfansen runt om i världen kommer se den hundra gånger och gnälla ihjäl Internet, så den kommer tjäna in lite pengar.
noike skrev:Jag ifrågasatte inte kalkon, utan dyraste. Jag kan inte säga att jag tror på Transformers ens om du hade betalat mig för det. Dyraste kalkonen lär bli Peter Jacksons filmatisering av tv-spelet Halo.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare