Noam skrev:Dexter ja, vad är det den handlar om nu igen? Och vad är det för typ av serie ni som sett?
Dexter är en CSI-snubbe som seriemördar seriemördare på sin fritid. Och det vi sett är the Office US-utgåvan. Superduperbäst.
Noam skrev:Dexter ja, vad är det den handlar om nu igen? Och vad är det för typ av serie ni som sett?
Tinwiel skrev:Dom andra serierna på listan kan jag inte uttala mig om, förutom My so called life, den är ju fantastisk men du har ju sett den en gång så..
caffeineaddict skrev:Tinwiel skrev:Dom andra serierna på listan kan jag inte uttala mig om, förutom My so called life, den är ju fantastisk men du har ju sett den en gång så..
Har jag? Nee, det tror jag inte?
Dexter har jag däremot sett.
Binchy skrev:Finns det inte flera liknande trådar redan? Andra serier 2, tex och den här: http://buffyforum.se/viewtopic.php?t=2697&highlight=.
danneman skrev:Binchy skrev:Finns det inte flera liknande trådar redan? Andra serier 2, tex och den här: http://buffyforum.se/viewtopic.php?t=2697&highlight=.
Ville inte hijacka hans tråd... den handlar ju enbart om folk ska rekommendera serier till honom. Tror inte det vore uppskattad om jag kommer in och tar över tråden
danneman skrev:Okej, jag skriver väl där då. Någon admin får gärna ta bort denna tråden.
danneman skrev:(Veronica Mars)
poser skrev:Jag och Sofia behöver också någon serie att se på nu till semestern och vi behöver bestämma vilken idag eller imorgon men jag har faktist ingen aning om vad det ska bli för någon.
poser skrev:Mmm, man har sett såpass många serier nu att det börjar bli rätt svårt att hitta något man vill kolla på. :/
poser skrev:Mmm, man har sett såpass många serier nu att det börjar bli rätt svårt att hitta något man vill kolla på. :/
Illyria skrev:poser skrev:Mmm, man har sett såpass många serier nu att det börjar bli rätt svårt att hitta något man vill kolla på. :/
Jeremiah, Northern Exposure?
Håller med. Av star trek serierna så är Voyager helt klart bäst men lite tråkig när man har vant sig vid nyare sci-fi's som Firefly och Battlestar Galactica.Illyria skrev:Star Trek Voyager, för den som är tveksam till Star Trek så är det här bästa serien (vilket jag tror mycket kan tillskrivas Bryan Fuller)
noike skrev:Illyria skrev:poser skrev:Mmm, man har sett såpass många serier nu att det börjar bli rätt svårt att hitta något man vill kolla på. :/
Jeremiah, Northern Exposure?
Jag glider in med ett + för Northern Exposure. Har bara sett säsong ett än så länge själv men den var riktigt underhållande. Feel-good drama.
Noam skrev:Tinwiel, jag har Friday Night Lights på G om du inte fått tag i det.. håll utkik på hubben.
Tinwiel skrev:Har nån Northern exposure?
noike skrev:Danneman: jag skulle tycka att du bör ge Wonderfalls en andra chans, men det kan bero på att jag själv avgudar den seren.
noike skrev:Vad jag kommer på direkt så där är fortfarande standradrekommendationerna jag gett i år. Friday Night LIghts, West Wing, Spooks, Ghost Squad, the Wire.
HeY skrev:danneman skrev:(Veronica Mars)
SE NU!
danneman skrev:HeY skrev:danneman skrev:(Veronica Mars)
SE NU!
Hm jo kanske, inte egentligen riktigt min smak fast det finns ju såklart undantag.
Tack för tipsen båda!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]