Reunion skrev:HeY skrev:4x19 - För det mesta bra men ett visst problem känns överdrivet och extremt orealistiskt!
Har änniskor verkligen så här stora problem? Peyton blir jagad av stalkers, Dan mördar sin bror, Deb är en junkie, Karen har födelseproblem, Nathan förlorar stipendie, Haley är gravid.
De håller åtminståne igång allting, men börjar det bli för orealistiskt? Hur långt kan man egentligen gå?
Säsong 4 har varit överdrivet orealistisk. Hela den här stalker grejen har varit förjäkla dålig. Mördar storyn blev också helt orealistisk, Lucas kom bara på att han såg henne när skolskjutningen var.. yeah right..
Jag fortsätter kritisera S4. Karaktärerna: Mouth har fan blivit den jag stör mig mest på, väx upp killen "Jag vill ha den tjejen, sen den och sen den där.. och sen den där andra. Nu måste jag grina för jag blev av med oskulden" Dags att växa upp killen?
Rachel: Varför fan är den här idioten i serien? Varför är hon regular..?
Chase/lagunakillen: Vad är det för sömnpiller dom kommer in med?
Den här säsongen har varit den allra sämsta dom haft. Som tur är kommer nog säsong 5 bli bättre.
S4 har haft sina ups-and-downs. Jag hade föredragit att S3 inte bara förestälde termin 1 utav senior year och S4 termin 2. Jag förstår inte alls varför de gjorde så
Anledningen till att jag hade föredragit att S4 skulle varit College är för att man känner ju riktigt att serien behöver uppdateras. De är fortfarande kvar i lilla Tree Hill, samma personer (förutom Rachel), samma kulisser och inte tillräckligt nytt i år för att det ska kännas "nytt". Så jag ser fram emot S5 och College, och det skall visst
bli ett tidshopp också. S5 ska utspela sig under sista året av college ifall jag har fattat det sätt.
Är det förresten någon som vet varför S3-4 utspelade sig under hela senior year när en säsong vanligtvis utspelat sig under ett helt skolår?
EDIT: Jag gillar förresten Rachel. Tycker hon är hysteriskt rolig!