Rombat skrev:Jag hatar film. De är bara bra om alla är nakna och sen dör.
IRLG!!!
*andas*
IRLG!!!
gaspode skrev:Mysig, trevlig. Lite förutsägbar såklart. Bra karaktärer. FANTASTISKT fint animerad. Jodå, den här får bra betyg av mig.
Ingen Nemo, men ändå riktigt fin. 7/10, kanske t.o.m. en 8 när den fått sjunka in?
Zaxx skrev:Transformers:
Ni har säkert sett den, kanske... men Simon visade mig den just och jag fick ståfräs. Ny trailer.
Alltså.. ljudet när Prime förvandlar sig är helt otroligt
http://movies.yahoo.com/feature/transformers.html
EXCLUSIVE
Eisa skrev:Åh, inlägg 666.
wyndham skrev:Transamerica
Felicity Huffmans hyllade porträtt av en kvinna som är född man, och kämpar för att få ihop pengar till ett könsbyte. Den vitsiga titeln syftar också på att filmen utvecklar sig till en klassisk roadmovie när hon får reda på att hon är pappa till en ungdomsbrottsling i New York. Tillsammans färdas dom sen mot Los Angeles för operation respektive filmkarriär.
Dolly Partons sång till soundtracket mindes jag från oscarsgalan där den fick stryk av three-six-maffias "it's hard out here for a pimp". Good times.
En rolig och genomtrevlig film. T.o.m. de intolleranta moralväktarna är underbara karaktärer. En svag men välförtjänt fyra.
Off skrev:Dissa blades of glory!? THE MADNESS!
Har ni sett trailern? Jag gillar!caffeineaddict skrev:Julie Benz i Rambo 4...http://www.chud.com/index.php?type=news&id=10145
Rock stars have kidnapped my son!
Anyway, why would Elliott go to the forest? Why would he do such a thing?
Glorificus skrev:Jag såg om Almost Famous igår kväll. Alltid lika bra!Rock stars have kidnapped my son!
Ladies and Gentlemen - MISS PATTI LABELLE!
...and STAB him in a CHURCH!
Hamlet faxed me a soliloquy!
OK, show the ghost. The ghost. Cut to the ghost! CUT TO THE GHOST! CAMERA TWO! CUT TO CAMERA TWO!
Have we achieved deadness?
Simon skrev:Prince of Space
HA!... HA!... HA!... HA!... HA!...
A bear skrev:Simon skrev:Prince of Space
Å. Herre. Gud.
Jag tror nånting gick sönder inne i mig där.HA!... HA!... HA!... HA!... HA!...
I have no powers, but I can skip reasonably well.
noike skrev:A bear skrev:Simon skrev:Prince of Space
Å. Herre. Gud.
Jag tror nånting gick sönder inne i mig där.HA!... HA!... HA!... HA!... HA!...
Var tvungen att se den också på grund av detta.I have no powers, but I can skip reasonably well.
x femtielvaYour weapons are useless against me.
Rombat skrev:Såg Pirates på bio idag. Det var ett misstag att se den klockan 14 en söndag. Jag hatar barn. Och så kände jag mig lite korkad att det tog tre filmer att känna igen Mackenzie Crook.
Tinwiel skrev:Spellan, jag och gaspode såg Hitch tidigare idag. Vilket dravel.
Simon skrev:Jag tycker gott de kan göra Berserk-film med David Boreanaz, sådetså!
Jag har.. er... um.. tagit.. ett.. foto på honom här i.. karaktär.
Will Smith sparkar en brud i fejjan! All underhållning jag kräver!Tinwiel skrev:Rombat skrev:Såg Pirates på bio idag. Det var ett misstag att se den klockan 14 en söndag. Jag hatar barn. Och så kände jag mig lite korkad att det tog tre filmer att känna igen Mackenzie Crook.
Haha.. bad move, kl 14 på en söndag..![]()
Spellan, jag och gaspode såg Hitch tidigare idag. Vilket dravel.
adolvsson skrev:Tinwiel skrev:Spellan, jag och gaspode såg Hitch tidigare idag. Vilket dravel.
Jag tyckte faktiskt inte den var så usel. Men den var ju inte bra. Dravel är ett bra ord, i största allmänhet.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]