Noam skrev:Har inte uppfattat någon hype heller, men tycker såklart att Illyrias brutala totalsågningar är underhållande, som vanligt.

Vet inte om det är jag som ser på serierna fel eller något, eller om du Illyria felaktigt höjer upp förväntningarna till skyarna. Är ju inte första gången du blir supermega besviken och sågar något längst fotknölarna.
Hade inga större förväntningar på den här finalen, men den lyckades ändå inte leverera något. Sätt förväntningarna lågt och bli positivt överrakad. Är det kasst är det kasst, är det bra är det bra, är det ljummet är det ljummet. Definitivt inte konstant ljummet ivarjefall.
Men med en säsongsfinal förväntar jag mig dock något litet mer än under resten av säsongen också, det gäller alla serier (och filmer).
Haha, supermegabesviken? Ja, det är så mycket jag blir
superdupermegabesviken på hela tiden.
Och som om någons sätt att se på en serie eller film och kommentera är felaktigt eller mer rätt än någon annans, vad försöker du få fram egentligen?
Baserat på allt prat i media och överallt på (utländska) forum osv så är serien otroligt hypad fortfarande. Det pratas om den som the next coming. Utdragna hypes är dessto mer irriterande också.