Rombat skrev:Mistress of Pain!AKS skrev:Hugaligen! Jag vill inte orsaka lidande, men tycks vara tvungen.
GODDESS of Pain!
Rombat skrev:Mistress of Pain!AKS skrev:Hugaligen! Jag vill inte orsaka lidande, men tycks vara tvungen.
caffeineaddict skrev:Rombat skrev:Mistress of Pain!AKS skrev:Hugaligen! Jag vill inte orsaka lidande, men tycks vara tvungen.
GODDESS of Pain!
AKS skrev:Ah! Där ser man hur saker och ting kan tolkas.
Herregud ja. Sjukt bra serie, lätt en av mina favoriter ihop med Heroes, Lost och Veronica Mars.tapeworm skrev:Jericho. Är den värd att se? Jag tycker Skeet är söt, men resten av serien måste ju också vara tillräckligt bra.
LOS ANGELES (thefutoncritic.com) -- Both CBS and the CW confirmed the bulk of their renewals and cancellations today as upfront week kicked into high gear.
Not making the cut: freshman drama "Jericho" as well as longshots "Close to Home" and "The Class."
Noam skrev:Vill bara flika in lite snabbt att Buffyhubben fortfarande finns kvar och för er som inte har konto där så är det bara att skicka ett pm till mig så ordnar jag det!
Och ni som har konto, kom gärna in och dela med er av allt smått och gott ni sitter på. (Tinwiel blir ju så glad)
Tinwiel skrev:Jericho... jag ska fundera på det...
Tinwiel skrev:Inte?
Tack för den! Påskrivet och klart samt vidarelänkat till alla jag känner.HippieSpellan skrev:http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?09272006 ang jericho
Känner inte alls igen din beskrivning. Jag tyckte Jericho vad KUNGLIGT. Otroligt spännande och klockren story. Särskilt de sista 5-6 avsnitten och storyn där var riktiga nagelbitar-moments.madskellig skrev:Jag såg rätt mycket av Jericho, ungerfär halva säsongen tror jag, men det blev verkligen aldrig bra. Smörigt och tomt trots ett intressant upplägg. Nej, inte en serie jag saknade ens en sekund då jag slutade titta.
Noam skrev:När jag inte hade hunnit se några eps alls en vecka i våras så var Jericho den första jag tittade på. Av Lost, Heroes, Veronica Mars, Gilmore Girls osv.
då har vi uppenbarligen totalt olika smak.. Heroes, Veronica Mars, Lost och Gilmore Girls är mina favoriter vid sidan om Battlestar Galactica och The L Word.CheeseGuy skrev:Noam skrev:När jag inte hade hunnit se några eps alls en vecka i våras så var Jericho den första jag tittade på. Av Lost, Heroes, Veronica Mars, Gilmore Girls osv.
Men det där är ju inte direkt lysande serier heller (förutom kanske Gilmore Girls som jag inte har sett)...
Noam skrev:Känns som värsta flockbetéendet här, alla bara håller med varandra.
Noam skrev:Det måste väl vara nån mer än jag som gillade Jericho. Känns som värsta flockbetéendet här, alla bara håller med varandra.
AKS skrev:Hey Noam, *du* håller ju inte med. Men var lugn du. Att gilla Jericho är mer socialt accepterat på bf än att säg, inte tycka att DLM är Jesus Kristus reinkarnerad som TV-serie eller att inte tycka att "Sorken" är världens bäste TV-serieskapare.
Där folk dessutom byter sida var tredje vecka. (Vilket även gäller personer som påstått att the Wire är viktigare än bröst oavsett specifikgrad. Shield/Wire-kriget är smutsigare än en Le Carré-roman.)caffeineaddict skrev:Eller, för den delen, Wire/Shield-kriget som väl går in på sitt fjärde år nu. ;)
Noam skrev:då har vi uppenbarligen totalt olika smak.. Heroes, Veronica Mars, Lost och Gilmore Girls är mina favoriter vid sidan om Battlestar Galactica och The L Word.CheeseGuy skrev:Noam skrev:När jag inte hade hunnit se några eps alls en vecka i våras så var Jericho den första jag tittade på. Av Lost, Heroes, Veronica Mars, Gilmore Girls osv.
Men det där är ju inte direkt lysande serier heller (förutom kanske Gilmore Girls som jag inte har sett)...
AKS skrev:att inte tycka att "Sorken" är världens bäste TV-serieskapare.
CheeseGuy skrev:Men av ren nyfikenhet: vad har du sett av Wire, Shield, Sopranos, Weeds, Friday Night Lights, Dexter och Office US, till exempel? Att inte nämna åtminstone två-tre stycken av dem som favoriter känns lite konstigt ändå. Konstigt alltså, inte fel.
skönt att höra det!HippieSpellan skrev:nejdå det tror jag inte, bara det att vissa gillar samma saker. jag älskar gg vm och heroes=)
DLM är en jättebra tv-serie, roligare än Jericho men inte mer spännande. Svårt att jämföra dem egentligen.AKS skrev:Hey Noam, *du* håller ju inte med. Men var lugn du. Att gilla Jericho är mer socialt accepterat på bf än att säg, inte tycka att DLM är Jesus Kristus reinkarnerad som TV-serie ..
House har jag bara sett ett gäng avsnitt av på tv. Underhållande imellanåt, men absolut inte tillräckligt spännande eller dramatiskt för att jag ska orka följa det regelbundet.noike skrev:Eller sluta titta på House. Eller tycka att Joss inte är bäst ens inom Whedonverse.
Absolut, det finns väldigt många olika åsikter på det här forumet. Och många starka viljor. Men just i fallet Jericho så verkar alla vara rörande överens. Vilket jag finner underligt efrtersom jag fastnade så hårt själv för serien.caffeineaddict skrev:Jag tycker vi ganska ofta inte håller med varandra. Kolla musikdiskussionerna. Eller prettofilm-diskussionerna. Eller Office-kriget. Eller, för den delen, Wire/Shield-kriget som väl går in på sitt fjärde år nu.
Följer ingen av de serierna för tillfället. Shield har jag kollat lite på, bra serie. Sopranos har jag sett de första säsongerna, skitbra serie.CheeseGuy skrev:Noam skrev:då har vi uppenbarligen totalt olika smak.. Heroes, Veronica Mars, Lost och Gilmore Girls är mina favoriter vid sidan om Battlestar Galactica och The L Word.CheeseGuy skrev:Noam skrev:När jag inte hade hunnit se några eps alls en vecka i våras så var Jericho den första jag tittade på. Av Lost, Heroes, Veronica Mars, Gilmore Girls osv.
AKS har helt rätt. Men av ren nyfikenhet: vad har du sett av Wire, Shield, Sopranos, Weeds, Friday Night Lights, Dexter och Office US, till exempel? Att inte nämna åtminstone två-tre stycken av dem som favoriter känns lite konstigt ändå. Konstigt alltså, inte fel.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare