HippieSpellan skrev:var det? det kommer jag inte ihåg... shit jag glömmer sånt där för fort om det inte är personavatarer.
LWes skrev:3x17
VA TUSAN JAG TYCKER ATT DET FORTFARANDE ÄR HELT BRA OCH UNDERHÅLLANDE!
LEO ÄR TILLBAKA! Han är så cool. Jag vill se FBI Veronica Mars!
Är Paul Rudd känd eller? Jag vet ju knappt något utanför TV, så jag känner honom bara som Mike i FRIENDS. Jag älskade honom i den serien, men jag trodde inte han var så populär som han verkar?
caffeineaddict skrev:Jag gillade faktiskt det senaste avsnittet. Det var inte fantastiskt, men det var väldigt underhållande och mysigt.
(spoiler 3.17) Logan har väl för det mesta varit stentrist sedan S1 vad jag kan minnas? Så jag har inget emot Veronica och Piz, särskilt när de är gulliga ihop så att allt inte behöver vara angsty och jobbigt för fröken Mars jämt. Så jag är för, än så länge.
HippieSpellan skrev:caffeineaddict skrev:Jag gillade faktiskt det senaste avsnittet. Det var inte fantastiskt, men det var väldigt underhållande och mysigt.
(spoiler 3.17) Logan har väl för det mesta varit stentrist sedan S1 vad jag kan minnas? Så jag har inget emot Veronica och Piz, särskilt när de är gulliga ihop så att allt inte behöver vara angsty och jobbigt för fröken Mars jämt. Så jag är för, än så länge.
jo fast det kan vara dåligt för söta snälla gulliga piz som bara är världens gulligaste.
Illyria skrev:Vi kommer troligvist inte få reda på något imorgon, isåfall bara om serien lagts ned, men det verkar som de kommer vänta med att avgöra seriens öde, den kommer isåfall tillbaka midseason och med FBI/ett tidshopp. CW har till 15 juni på sig.
12:28 First question, asked by me: "Is Veronica dead?"
12;29 OK, here it is in a nutshell, per dawn ostroff. Veronica Mars is dead. But, and there is a but, she says she's "talking to Rob and Kristen" about doing something else. She's not calling it a spin-off, and wouldn't say whether it would feature the character of Veronica. Translation; I'm as confused as ever!
---
12;47 The press conference is over. I tackle dawn just as she tries to escape and I ask her to level with me. Is Veronica dead? "Veronica Mars is over, but we're talking about something else. I don't know if it's going to be anything. I'm being honest with you. It could come back in some form, but I don't know what form that would be." She confirmed that the deadline to make a decision is "somewhere around" the June 15 date i referred to previously. Long story short: mystery still not solved!
LWes skrev:Jag tror fortfarande på FBI-idén och jag tror att dom kommer plocka upp den!!!
lilith skrev:MissKittyFantastico skrev:3x16
Hur dum är jag egentligen?Jag såg inte att det var Ilona Costa Bianchi som var mamman.
We will speak of it NO MORE!
Inte jag heller. Hur kom du på det?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare