ojdå, flashback till glosor!
Rombat skrev:Han är en modern Kitty Pride ju. Fast man. Han kan fasa med sig allt han rör vid. Skulle vara kul att veta om han förstör elektroniska kretsar om han fasar igenom dem, som Kitty gör.
NBC om nästa säsong skrev:*NBC "bulks up" with 30 combined episodes of "Heroes" and "Heroes: Origins," an innovative new spin-off that each week will introduce a new character -- one of whom will be chosen by viewers through the "Heroes" website on NBC.com to become a cast regular the following season.
AKS skrev:Hm, ska det bli sju extra avsnitt denna säsong? Jag fattar inte. Låter idiotiskt i alla fall. Men säsongsavslutning blir det väl ändå? Sen blir dessa avsnitt fristående. Eller? Shit, jag fattar ingenting.
AKS skrev:Sen väljer vi den mest intressanta (eller antagligen the prettiest pretty boy)
LWes skrev:Nästa säsong gäller det. Det framgick visst inte i den lilla citatet, men det skulle man även kunna räkna ut med tanke på att det är lite sent ute att förlänga en säsong plus NBC släppte sitt höstschema idag.
AKS skrev:Men när ska de sju avsnitten visas? Ett då och då eller? Och sen blir de regular i en eventuell S3?
Tinwiel skrev:Det lät som en bra idé. HeY. En karaktär som är rolig och smart på samma gång. "5-åringen" är ju bara irriterande. Inte rolig och inte smart.
LWes skrev:1x22
Det som jag inte tycker är väldigt synd med DLs död är att dom inte hade tänkt igenom det ordentligt! Om en man drar en pistol, vad gör då en person med DLs kraft? Hoppar han framför sin kvinna och tar kulan? Nej, han tar tag i henne och använder sig kraft så att kulan åker rakt igenom!!!! Gud vilken miss!
Exakt vad jag trodde han skulle göra. Gissa vem som fick spatt här hemma. Jag gillar ju för fan DL.LWes skrev:1x22
Det som jag inte tycker är väldigt synd med DLs död är att dom inte hade tänkt igenom det ordentligt! Om en man drar en pistol, vad gör då en person med DLs kraft? Hoppar han framför sin kvinna och tar kulan? Nej, han tar tag i henne och använder sig kraft så att kulan åker rakt igenom!!!! Gud vilken miss!
Annars var det väldigt bra. Ska bli spännande nästa avsnitt. Jag hoppas att Sylar dör.
DET ÄR SÅ BRA!
Ja det var bra. George Takei är så cool och rolig! Kan ni tro att han är 70 år?!Rombat skrev:Jag gillar Hiro. Inte överdrivet och inte när han är som en 5-åring, men jag gillar honom. Scenerna med honom och hans farsa i detta avsnittet var ju grymma.
Prexis.. hehe. så här skriver futon critic:LWes skrev:Nästa säsong gäller det. Det framgick visst inte i den lilla citatet, men det skulle man även kunna räkna ut med tanke på att det är lite sent ute att förlänga en säsong plus NBC släppte sitt höstschema idag.
Med andra ord, under säsong 2 kommer sex nya karaktärer att presenteras i specialavsnitt, en av dem blir regular i säsong 3.As for "Heroes," 24 episodes are on tap for the 2007-2008 season as well as six episodes of "Heroes: Origins," an "innovative new spin-off that each week will introduce a new character -- one of whom will be chosen by viewers through the 'Heroes' website on NBC.com to become a cast regular the following season."
LWes skrev:Ja det var bra. George Takei är så cool och rolig! Kan ni tro att han är 70 år?!Rombat skrev:Jag gillar Hiro. Inte överdrivet och inte när han är som en 5-åring, men jag gillar honom. Scenerna med honom och hans farsa i detta avsnittet var ju grymma.
Jag tycker det är intressant med den här äldre generationen som man ännu inte vet så mycket om. Jag hoppas att det blir något flashback-avsnitt under andra säsongen som visar hur det var när dom var unga och vad som hände!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare