AKS skrev:Mm, håller med. Kombinerat med Michaels ansiktsuttryck innan (spoiler 2.05) det ringer på. Han mår inte bra i sin ensamhet... Aww.
Jag såg om det här avsnittet igår. Ni har så rätt. Mitt hjärta blödde lite där i slutet..

AKS skrev:Mm, håller med. Kombinerat med Michaels ansiktsuttryck innan (spoiler 2.05) det ringer på. Han mår inte bra i sin ensamhet... Aww.
Tinwiel skrev:206
Åh varför kom jag inte ihåg den här dialogen! Nåt sånt här:
gaspode skrev:Vad noike säger! Skriv saker! det gäller aron och det gäller fredrik!
gaspode skrev:kan ju inte sno fredriks idé sådär..
noike skrev:Bra. Skriv nu bara om avsnitten också. För som jag gtalkade innan: "annars måste vi banna dig. För det är ett forum, inte en förbannad checklista."
gaspode skrev::lovebunny:
adolvsson skrev:Kanske hade livet varit enklare för honom om han aldrig blivit chef. Felplacerad och vilsen, det är Michael Scott.
gaspode skrev:adolvsson skrev:gaspode skrev::lovebunny:
Så... hotet om stämning gav ingen effekt? Alls?
jag tyckte mest det var lite gulligt att du vill åt min rumpa.
noike skrev:Jag tror inte det handlar om positionen.
adolvsson skrev:För övrigt är katt-Pam sötare än sötast. Det var allt.
adolvsson skrev:Nej, det är inte positionen som gjort Michael till den han är, men den passar honom inte, gör saken värre, och han verkar själv vara obekväm i den. Helst skulle han nog vilja vara ute i kontorslandskapet med de andra lägre anställda.
Tinwiel skrev:Haha... tänk om vi skulle skaffa The Office-ringsignalen allihop. :D
noike skrev:Tinwiel skrev:Haha... tänk om vi skulle skaffa The Office-ringsignalen allihop.
Och sedan samlas i ett rum och ringa till varandra?
Vi kanske kunde gömma nåns telefon också för att skapa ännu mer förvirring..
Tinwiel skrev:Jag fick hem en mp3-ringsignal till min dator, men hur ska jag nu få den till min telefon? Det går ju inte att koppla den till datorn..
Tinwiel skrev:adolvsson: Kul att du gillar serien. Jag visste att du skulle bli charmad.
gaspode skrev:Vi kanske kunde gömma nåns telefon också för att skapa ännu mer förvirring.. :D
- Here's a little newsflash for you! It's NOT funny. In fact it's pretty freaking unfunny!
[smashes fist through wall]
- That was an over reaction.
http://youtube.com/watch?v=Nx2SpJNWfgM
.
noike skrev:gaspode skrev:Vi kanske kunde gömma nåns telefon också för att skapa ännu mer förvirring..
- Here's a little newsflash for you! It's NOT funny. In fact it's pretty freaking unfunny!
[smashes fist through wall]
- That was an over reaction.
http://youtube.com/watch?v=Nx2SpJNWfgM
.
On-topic dessutom!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare