HippieSpellan skrev:mörka killen med fula skägget
HeY skrev:Nej, jag vill inte ha någon spinn-off. Jag älskar Addsion *i* Grey's Anatomy och där vill jag ha kvar henne! Men bara för att det är vad jag önskar kommer ABC ta upp piloten.
Illyria skrev:HeY skrev:Nej, jag vill inte ha någon spinn-off. Jag älskar Addsion *i* Grey's Anatomy och där vill jag ha kvar henne! Men bara för att det är vad jag önskar kommer ABC ta upp piloten.
Jag skulle vilja ha kvar Addison i GA och vill därför inte ha någon spinnoff, jag skulle definitivt inte titta på den, men något positivt skulle vara (spoiler om casting, även för annan serie) att Chris Lowell då kommer vara med i den serien i stället för you know where.
Normalt brukar jag aldrig få vad jag önskar med tv-serier, men nu tycker jag det verkar riktigt ljust. Min önskan om The Office diskuteras och GG ska avslutas, vad som kan hända.![]()
HeY skrev:Jag är nyfiken; hur reagerade ni på Thatchers "misshandel" av Meredith?
HippieSpellan skrev:HeY skrev:Jag är nyfiken; hur reagerade ni på Thatchers "misshandel" av Meredith?
Jag förstod den samtidigt som jag blev "jaja gubbjävel, fattar väl att du inte är klok på en fläck!" har aldrig gillat honom, förstår att hon var otrogen mot honom.
HeY skrev:HippieSpellan skrev:HeY skrev:Jag är nyfiken; hur reagerade ni på Thatchers "misshandel" av Meredith?
Jag förstod den samtidigt som jag blev "jaja gubbjävel, fattar väl att du inte är klok på en fläck!" har aldrig gillat honom, förstår att hon var otrogen mot honom.
Jo jag hade ungefär samma reaktion. Sedan så förstog jag inte, anklagade han henne och tyckte att det var hennes fel? Så tog jag det iaf men i vilket fall tycker jag varken om skådespelaren eller karaktären.
Illyria skrev:Serien bara förfaller mer och mer.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare