gaspode skrev:det blir tokigt vid sidbrytningarna för att forumet tror att tråden har en post mer än den har.
japp, det är bara den här tråden som har problemetadolvsson skrev:gaspode skrev:det blir tokigt vid sidbrytningarna för att forumet tror att tråden har en post mer än den har.
Är problemet exklusivt för den här tråden, det känns nästan så, och ligger i så fall GÖM på något sätt bakom?
IRLG!Noam skrev:Rombat skrev:Hor-House!Tinwiel skrev:Rombat skrev:Stoppa fördröjningarna på teveprogram! Fördröjningarna på teveprogram! Stoppa dem!
Horprogrammen ja!
Horeos menar du?
madskellig skrev:Jag kan bara stämma in i hyllningarna, fantastiskt avsnitt Jag fortsätter vara imponerad av effekterna, det brinnande huset och hur Claire läker då hon kommer utgående därifrån var väldigt snyggt gjort. Jag gillade flashback scenerna väldigt mycket, och skoj att få lite backstory på Claude. Riktigt sorgligt slut dessutom.
The Ankh skrev: (spoiler fortsatt på 117) Jag var oxå rätt ert tag där att Claire skulle dö på riktgt inne i huset.- jag menar.. om hon skulle bli helt vaporised så måste de ju vara svårt att läka ju. Ett annat sätt att döda henne skulle ju kunna vara att slita av henne huvvet o ta med det när man går.
HeY skrev:Jag har tänkt. Jag vet, underligt, men det har jag gjort.
(spoiler Spoilers fram till avsnittet "Homecoming") "Save the Cheerleader, save the world" sade framtids Hiro. Vi har hela tiden - eller iaf jag - antydigt att det är Claire, men tänk om det inte är så. En cheerleader dog ju faktiskt och Hiro sade inte "Sava Claire, save the world", varför kunde han inte sagt det och på det sättet ha varit mer tydlig; varför säga Cheerleader, hur många såna finns det inte i världen? "Save Claire Bennet, save the World" hade väl varit mer passande om det faktiskt var henne han menade.
noike skrev:HeY skrev:Jag har tänkt. Jag vet, underligt, men det har jag gjort.
(spoiler Spoilers fram till avsnittet "Homecoming") "Save the Cheerleader, save the world" sade framtids Hiro. Vi har hela tiden - eller iaf jag - antydigt att det är Claire, men tänk om det inte är så. En cheerleader dog ju faktiskt och Hiro sade inte "Sava Claire, save the world", varför kunde han inte sagt det och på det sättet ha varit mer tydlig; varför säga Cheerleader, hur många såna finns det inte i världen? "Save Claire Bennet, save the World" hade väl varit mer passande om det faktiskt var henne han menade.
För att han inte hade tid att beskriva hur Claire ser ut. Det verkar ha varit en viss tidsfrist inblandad i det där framtidsmötet, och han var tvungen att göra så att Peter skulle identifiera personen från tavlorna. "Rädda Calire Bennet" ger inte så mycket egentligen. I vilken av alla femtio stater ska han börja leta?
The Ankh skrev:Ooooooo!!!! 119 sattes på nerladdning innan jag gick till jobbet.
MissKittyFantastico skrev:The Ankh skrev:Ooooooo!!!! 119 sattes på nerladdning innan jag gick till jobbet.
Men, varför gjorde inte jag så?
ey skrev:HS: Sylar kan inte hela sig, det är Claire och Peter som kan det.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare