CheeseGuy skrev:Ska de fortsätta att visa serien tidigare i Kanada? I så fall blir det ju nytt avsnitt i morgon för oss.
HippieSpellan skrev:du är inte långrandig, bara förklarar på ett bra sätt vad du tycker=)
Minear knows where the finish line is. When it is, though... well, that's a different story. With 13 episodes originally set to air, and a finite area of country to drag his drivers across, Minear knows that he's working in a closed space. "If we weren't [a] mid-season [show], 22 [episodes] would take us from a start to a finish," he says. "[But] 13 isn't enough to get me to the end of one of these races, so you're going to get a natural stopping point at 13, and when we come back, we will finish the race."
Simon skrev:I stället gjorde de något som för evigt spikar serien som en som inte tar ut svängarna allt för mycket med bisarra och spännande straffuppdrag, och då kommer genast oron över en handling som i huvudsak handlar om att köra från punkt A till punkt B.
HippieSpellan skrev:tycker inte jag=) isånnafall hade jag itne läst allt och det gjorde jag. men spoilmarkeringar är lite tråkiga ja=D jag läser inte allt noga
HippieSpellan skrev:mja jag tycker att det inte blir lika intressant att läsa om det är markerat, vet inte varför. men men, inget att prata om egentligen.
adolvsson skrev:Nej, det är sak samma, det viktiga är att du förstår mina skämt. Och skrattar åt dom. Jag har ett ego att tänka. Okej? Okej!
HippieSpellan skrev:jag förstod ditt skämt och jag skrattade lite innombords ett tag.
noike skrev:Det var snarare en knuff i att hon måste vara beredd att göra det där mot slutet när det står mellan henne och en till.
Ruccola skrev:Vad sjutton kräver jänkarna?
A bear skrev:Ruccola skrev:Vad sjutton kräver jänkarna?
En dokusåpaprocedural där läkare får lösa brottsfall och poliser får diagnosticera sjukdomar samtidigt som de sjunger hemska Mariah Carey- och Nickelback-covers?
poser skrev:Glömt inte, ett avsnitt har ingenting med ett annat att göra.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]