adolvsson skrev:Misstänker att jag inte skulle placera den i toppen av Kubricks filmer, dock.
Vad är det för människor du umgås med? Jag tycker jag retar upp mer människor genom att inte ha den som favorit bland hans filmer.caffeineaddict skrev:2001, now and forever. Om inte annat så för att det verkar reta en himla massa människor.
noike skrev:Vad är det för människor du umgås med? Jag tycker jag retar upp mer människor genom att inte ha den som favorit bland hans filmer.caffeineaddict skrev:2001, now and forever. Om inte annat så för att det verkar reta en himla massa människor.
caffeineaddict skrev:2001, now and forever. Om inte annat så för att det verkar reta en himla massa människor. ACO som tvåa dock. Strangelove eller Lyndon som trea. Det brukade vara Strangelove, men Lyndon växer ännu mer för varje omtitt
caffeineaddict skrev:Tror inte jag har träffat en person förutom syrran som inte himlar med ögonen och kallar den "astråkig" och "överskattad" varenda gång man nämner att man ens gillar den.
adolvsson skrev:Fast absoluta favoriten, min etta, är Lolita.
Murnau skrev:den är så fruktansvärt seg att den tar alldeles för lång tid att komma fram till någon som helst poäng.
caffeineaddict skrev:Men den franska filmen har jag inte sett eller ens hört talas om. Måste kollas upp!
sp1keout skrev:Do not create a television series about a group of people who crash-land on an island if you don't know where you're going with it. Don't just make it up as you go along, because if you do it's going to start sucking very quickly. - Seth MacFarlane
Din signatur var det bäst jag läst i mannaminne.
Murnau skrev:sp1keout skrev:Do not create a television series about a group of people who crash-land on an island if you don't know where you're going with it. Don't just make it up as you go along, because if you do it's going to start sucking very quickly. - Seth MacFarlane
Jag är inget stort Lost-fan.
MissKittyFantastico skrev:Murnau skrev:sp1keout skrev:Do not create a television series about a group of people who crash-land on an island if you don't know where you're going with it. Don't just make it up as you go along, because if you do it's going to start sucking very quickly. - Seth MacFarlane
Akta dig så inte Ulrica får se den signaturen.
MissKittyFantastico skrev:Murnau skrev:sp1keout skrev:Din signatur var det bäst jag läst i mannaminne.
Jag är inget stort Lost-fan. :)
noike skrev:MissKittyFantastico skrev:Murnau skrev:sp1keout skrev:Din signatur var det bäst jag läst i mannaminne.
Jag kan skydda honom. Lost är djävulen.
HippieSpellan skrev:noike skrev:MissKittyFantastico skrev:Murnau skrev:sp1keout skrev:Din signatur var det bäst jag läst i mannaminne.
Jag kan skydda honom. Lost är djävulen.
you are my halfhero
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare