HippieSpellan skrev:tror det hade vart lite annorlunda om de första säsongerna hade visats i svensk tv i samma utsträckning som tex helgonet..
noike skrev:HippieSpellan skrev:tror det hade vart lite annorlunda om de första säsongerna hade visats i svensk tv i samma utsträckning som tex helgonet..
Och inte undanknuffade klockan tre på en lördagseftermiddag på ZTV? Jag tror du har rätt. Delvis i varje fall.
Dramatic Presentation, Short Form
Battlestar Galactica, “Downloaded.” Writers Bradley Thompson and David Weddle. Directed by Jeff Woolnough. (NBC Universal/British Sky)
Doctor Who, “Army of Ghosts” and “Doomsday.” Written by Russell T. Davies. Directed by Graeme Harper. (BBC Wales/BBC1)
Doctor Who, “Girl in the Fireplace.” Written by Steven Moffat. Directed by Euros Lyn. (BBC Wales/BBC1)
Doctor Who, “School Reunion.” Written by Toby Whithouse. Directed by James Hawes. (BBC Wales/BBC1)
Stargate SG-1, “200.” Written by Brad Wright, Robert C. Cooper, Joseph Mallozzi, Paul Mullie, Carl Binder, Martin Gero, and Alan McCullough. Directed by Martin Wood. (Double Secret Productions/NBC Universal)
HippieSpellan skrev:på tv? vi zappade förbi det idag, så det kanske var precis samtidigt som du tittade. scary hade inte det vart då
HippieSpellan skrev:såg det alltså på tv
Garim skrev:HippieSpellan skrev:såg det alltså på tv
Knasigt...
noike skrev:jag brukar tycka att Russellskrivna avsnitt är lite svagare än de andra och i sådana fall är vi inne för en sjujävlar säsong.
HippieSpellan skrev:är det meningen att de ska ha ett kärleksförhållande nu när hon blev så till sig?
adolvsson skrev:HippieSpellan skrev:är det meningen att de ska ha ett kärleksförhållande nu när hon blev så till sig?
Nah. Eller, jag vet förstås inte, men jag tror att dom bara retades. Lite med varandra och mest med publiken.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare