caffeineaddict skrev:brat: Okej, jag ska försöka. Eftersom du ber så snällt.
Tinwiel skrev:Även om serien inte är en lika stor favorit för dig, som den är för oss, så är jag glad att du tog dig tid (lunginflammation...) att se den.Snart är det serieavslutning!
caffeineaddict skrev: (spoiler 5.09) Justin är en dubbelmoralisk liten fan som inte kan acceptera sin mammas nya pojkvän. Nästan onödigt dumt skriven var han i vissa scener. "...someone your own age...", är du blond eller?
caffeineaddict skrev: (spoiler 5.09) Om Brian och Mikeys vänskap nu verkligen är slut (vilket jag knappast tror) så måste jag säga att Brian och Ted ändå är en betydligt mer underhållande ihop-parning. Inte romantiskt, men som "vänner".
caffeineaddict skrev: (spoiler 5.09) Jag tror knappast att Emmett skulle få sparken för att Drew kysste honom live på TV. Det verkar ganska fullkomligt idiotiskt och som något man borde kunna stämma över i USA om det faktiskt hände. Total diskriminering.
Ai skrev:Jag tittade in här i absolut rätt sekund verkar det som!
caffeineaddict skrev:Så de sista fyra avsnitten får nog vänta till måndag/tisdag.
brat skrev:Ai skrev:Jag tittade in här i absolut rätt sekund verkar det som!
Jag visste väl att (spoiler hela serien) 5x10-vibbarna jag skíckade dig skulle fungera.
brat skrev:caffeineaddict skrev:Så de sista fyra avsnitten får nog vänta till måndag/tisdag.
Okej, jag borde inte tycka att det är jobbigt va? Va?
The Ankh skrev:Jusian! Det fastande jag för!
caffeineaddict skrev:The Ankh skrev:Jusian! Det fastande jag för!
Det låter som ett bibliskt namn, och alldeles för mesigt.
The Ankh skrev:caffeineaddict skrev:The Ankh skrev:Jusian! Det fastande jag för!
Det låter som ett bibliskt namn, och alldeles för mesigt.
Ne! Man säger: "Jussian".- Låter coolt. annars: Bristin. Låter.. skönt.
Glorificus skrev: (spoiler 5.10) Och så ljudet från sista scenen som sträcker sig över de annars tysta eftertexterna...
Ankhan skrev:Snuskigt? Bristin? How?
caffeineaddict skrev: (spoiler 5.11) Brian/Ben-scenen i bilen efteråt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare