brainslicer skrev:btw, i helgen är de väl dags för Gryphon med Amber Benson på samma kanal har jag för mig
LWes skrev:1x01 Det jag inte gillade var den där tjejen som vände ögonen bakofram för att söka igenom något arkiv eller nåt, det var lite för Charmed-igt.
MissKittyFantastico skrev:Är det här en serie som bygger på Jim Butchers böcker om trollkarlen Harry Dresden?
Illyria skrev:Tänkte också på att det fanns en hel del likheter med Dexter, flashbacks, pappan, VO, vilket inte heller var positivt. DF har inget på Dexter och det blev ett störande inslag, det är inte bra om du börjar tänka på andra serier när du tittar.
Illyria skrev:En bra introduktion till en serie tycker jag är a och o och något som inte riktigt fungerade här.
noike skrev:Nje, så mycket Charmed tyckte jag inte det var över magin. Den kändes närmast teknologisk med matematiska formler och liknande. Inget man viftar fram under en lunchrast.
(spoiler Angel s3) Tyckte mer hon påminde om Files and Records-tjejen i Angel.
Simon skrev:Tredje avsnittet var faktiskt helt okej.
Glorificus skrev:Här var han ju snäll och artig.
jag själv skrev:Jag var inte helt förtjust i stämningen, eller kanske fotot. Fick vibbar av tidigt 90-tal, det är negativt, och gick igenom såväl handling som effekter och smink till viss del, och jag kunde inte helt avgöra hur mycket som vad budget och hur mycket som var menat. Som kanske en retrovinkning. Det var känslan jag fick.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare