Matt skrev:2x12
Om nu Peter är död kommer Nancy får vårdnaden av hans jobbiga son då de är gifta? Det lär ju bädda för en hel del trubbel nästa säsong.
SHOWTIME LIGHTS UP 3RD SEASON OF WEEDS
Fifteen New Episodes of the Network's #1 Hit Comedy Series from Lionsgate Begin Production This Spring for Summer Debut
LOS ANGELES (November 16, 2006) Hot off last months shocking second season finale of WEEDS -- the most-watched episode in its history -- SHOWTIME is green lighting 15 new episodes for the third season of the award-winning series, it was announced today by SHOWTIME Networks President of Entertainment, Robert Greenblatt. The networks most watched comedy and critical darling, WEEDS is a biting and satirical look at the complicated life of a suburban, pot-dealing mother. Produced by Lionsgate in association with Tilted Productions, WEEDS stars Mary-Louise Parker, Elizabeth Perkins, Tonye Patano, Romany Malco, Justin Kirk and Kevin Nealon. Created and executive produced by Emmy Award winner Jenji Kohan, the series will resume production in Los Angeles in spring 2007 for a summer premiere.
Weeds - Season 2 comes to DVD and Blu-ray in July
Pick them up on July 24
One of our retail friends has sent us news on the second season of Weeds, which will be released for DVD and Blu-ray on July 24. The sets include:
* Exclusive marijuana mockumentaries
* Commentaries by cast and crew
* Trivia tracks
* Musical performances
* Gag reel
* Showtime original content
* ...and more
Illyria skrev:På söndag (start 23:40) är det Weeds-maraton på TV3, hela säsong 1 visas. Säsong 2 börjar visas ondag 18 juli.
Har fått dispatch-mail om s2-dvdn, men jag undrar om den hinner fram innan dess. Ska definitivt se om säsongen på dvd och inte TV3.
sfinx skrev:Illyria skrev:På söndag (start 23:40) är det Weeds-maraton på TV3, hela säsong 1 visas. Säsong 2 börjar visas ondag 18 juli.
Har fått dispatch-mail om s2-dvdn, men jag undrar om den hinner fram innan dess. Ska definitivt se om säsongen på dvd och inte TV3.
Hade inte aning om detta, och vilken trevlig överrraskning det var. Dessutom är jag ledig idag så det spelade ingen roll när jag somnade.
Pga teknikbrist och boxbrist ser jag fram emot torsdagen.
HeY skrev:sfinx skrev:Illyria skrev:På söndag (start 23:40) är det Weeds-maraton på TV3, hela säsong 1 visas. Säsong 2 börjar visas ondag 18 juli.
Hade inte aning om detta, och vilken trevlig överrraskning det var. Dessutom är jag ledig idag så det spelade ingen roll när jag somnade.
Pga teknikbrist och boxbrist ser jag fram emot torsdagen.
Passade perfekt för mig också så jag satt uppe och tittade på hela.
Men menar du inte onsdag? Det är då s2 börjar.
sfinx skrev:Ja, naturligtvis, jag trodde jag skrev onsdag.![]()
Undrar vad jag tänkte på samtidigt?
HeY skrev:sfinx skrev:Ja, naturligtvis, jag trodde jag skrev onsdag.![]()
Undrar vad jag tänkte på samtidigt?
Torsdag är guden Tors dag och Tor var Odens son....Oden...Odsda...Odsdag...Onsdag = Tordag?
Känns det logiskt?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare