Rombat skrev:Skådisfisting!
I think I broke him...
...with my fist!
Rombat skrev:Skådisfisting!
Crashdummie skrev:Ngn har säkert nämnt det i föregående inlägg, men Alyson Hannigan i "How I met your mother".
noike skrev:Crashdummie skrev:Ngn har säkert nämnt det i föregående inlägg, men Alyson Hannigan i "How I met your mother".
Eh, hon är en fast karaktär där. Det är inte så mycket spotting över det.
Crashdummie skrev:noike skrev:Crashdummie skrev:Ngn har säkert nämnt det i föregående inlägg, men Alyson Hannigan i "How I met your mother".
Eh, hon är en fast karaktär där. Det är inte så mycket spotting över det.
Eh, men jag spottade ju (icke ka-twi) henne när min kompis zappade mellan kanalerna - svårt att avgöra vem som e gästskådis och vem som e fast karaktär...
sp1keout skrev:låter knasigt.
I am a leaf on the wind - watch how I soar
Crashdummie skrev:Uuuuuh Alan Tudyk i gårdagens CSI (S7 avn 6)
sp1keout skrev:Crashdummie skrev:Uuuuuh Alan Tudyk i gårdagens CSI (S7 avn 6)
adolvsson berättade precis hur mycket han gillade honom ^^ (Han och K-Fed, fniss)
Crashdummie skrev:Ah, de skulle bli ett sött par. Alan & K-Fed menar jag. Adolvsson skulle bli ett sött par med vem som helst *fnissx2*
adolvsson skrev:Crashdummie skrev:Ah, de skulle bli ett sött par. Alan & K-Fed menar jag. Adolvsson skulle bli ett sött par med vem som helst *fnissx2*
Och allra sötast är jag med mig själv. Jag och min spegel, ett osedligt vackert par.
caffeineaddict skrev:I fredagens avsnitt av Homicide på Kanal 9 ("Bop Gun", 2.04 efter min avsnittsräkning) gör inte bara Robin Williams sin bästa roll i någonting någonsin, utan den här gången insåg jag dessutom att hans son spelas av en pyttepytteliten Jake Gyllenhaal!
Illyria skrev:Dushku Returns To FOX for 'Nurses'
Ännu ett Grey's Anatomy?
Tinwiel skrev:Finns det ingen annan miljö än sjukhus, polisstationer och rättssalar som tv-serier kan utspela sig i? Lite nytänkande hade inte varit fel.
Crashdummie skrev:eller varför inte bollhavsansvarig i ngn kryssningsfartyg!
Glorificus skrev:Jag har ett traumatiskt minne från när jag var två år och för liten för att leka i bollhavet på färjan till Gotland.Istället fick jag stå och titta på när min syster lekte där.
Crashdummie skrev: vattenkoppar!![]()
Binchy skrev:Crashdummie skrev: vattenkoppar!![]()
Pst, det är inte koppar=muggar utan koppor=hudutslag/sår.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare