ey skrev:s7e09
bra att inte michelle åkte! jag gillar blondatjejen som inte är melrose, vad hon nu heter. jag hatar melrose för hon ler och är helt hyperpeppad på allt.
Tinwiel skrev:7x11
Var det där skämtet som Caridee kom med verkligen så hemskt? Jag tyckte att dom överdrev men jag kan ju vara miljöskadad också, som inte reagerar på såna skämt..Men jaja, jag fattar poängen ändå. Att Michelle åkte kändes ok, lite synd, för hon var ju duktig.. Kul att det gick bra för Eugena! Jag gillar ju hennes utseende och har bara väntat på att hon ska börja kicka ass.. Sen undrar jag om dom andra inte fattar hur fjantigt det låter när dom säger att dom ändå inte ville vinna the challenge, bara för att Melrose vann.
Matt skrev:Tinwiel skrev:7x11
Var det där skämtet som Caridee kom med verkligen så hemskt? Jag tyckte att dom överdrev men jag kan ju vara miljöskadad också, som inte reagerar på såna skämt..Men jaja, jag fattar poängen ändå. Att Michelle åkte kändes ok, lite synd, för hon var ju duktig.. Kul att det gick bra för Eugena! Jag gillar ju hennes utseende och har bara väntat på att hon ska börja kicka ass.. Sen undrar jag om dom andra inte fattar hur fjantigt det låter när dom säger att dom ändå inte ville vinna the challenge, bara för att Melrose vann.
Nä jag tyckte till och med skämtet var roligt. Om det är så att han verkligen tog illa upp har han nog en stor sticka i röven
Tinwiel skrev:Ska du vara med i svenska eller amerikanska, adolvsson?Jag håller på dig redan, du är en självklar vinnare!
Matt skrev:Förra var ju asbra!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare