America's Next Top Model

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Illyria » mån nov 13, 2006 17:27

Håller med ey. Tror du menar Caridee, den andra blonda, och det är bra att båda tvillingarna är kvar. Men någon borde slå till Melrose så hon inte är så peppig.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Matt » mån nov 13, 2006 17:38

ey skrev:s7e09
bra att inte michelle åkte! jag gillar blondatjejen som inte är melrose, vad hon nu heter. jag hatar melrose för hon ler och är helt hyperpeppad på allt.

Jag håller också med ey
Det hade varit helt vansinnigt att skicka hem michelle. Hon har bara tagit grymma bilder. anchal däremot har inte gjort mycket rätt. CariDee är grym. Hon bjuder på sig själv. Fast jag kan inte ha något emot melrose då hon liknar Gordo
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Tinwiel » mån nov 13, 2006 18:52

Ja, vad säger man... 7x09
Anchal var vacker men hon var inte tillräckligt tuff helt enkelt. Man måste ha mera jävlar anamma för att klara av tävlingen.. Det är jättesvårt nu, för jag ingen jag direkt håller på. Det finns ingen Danielle, som charmar brallorna av en (bildligt talat! Eller ja..) och är jätteduktig samtidigt... Caridee är rolig men hon är mera rolig än vacker kanske. Jaeda tycker jag borde ha åkt ut för längesen. Tvillingarna är duktiga men håller deras annorlunda utseende hela vägen? Eugena är vackrast av dom som är kvar, men hon fixar inte dom där magiska bilderna, även om hon inte är så dålig som juryn säger att hon är. Och så Melrose då... hennes peppighet är ju irrriterande, fast inte lika irriterande som Brookes. Hon är snygg men lite för "vanligt" snygg, inte så att man reagerar på det. Hmf.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Illyria » fre nov 17, 2006 1:46

7.09 eller om det är 10, veckans avsnitt ivarjefall:
Bra att Jaeda fick åka hem, men resten av gänget känns ju inte alls starka heller efter reklaminspelningen. Inte alls som tidigare säsonger.
Previewn nästa avsnitt:
Go see! Brukar alltid bli lika förvirrat kul.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » lör nov 18, 2006 9:50

Ifall någon ännu inte hittat senaste avsnittet: http://www.demonoid.com/files/details/534949/3700854/. Jag har det på nedladdning just nu.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » lör nov 18, 2006 12:44

Tack AKS, det var supergulligt! Nu blev jag glad. :)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tinwiel » lör nov 18, 2006 14:26

7x10
Bra att Jaeda åkte hem, hon borde ha åkt ut för längesen, enligt mig. Hon är rätt så snygg och så men tar inte tillräckligt bra kort, eller gör tillräckligt bra ifrån sig på challenges. Dessutom så verkar motivationen saknas. Nej, den här omgången är inte lika bra som tidigare, jag har svårt att hitta nån riktig favorit fortfarande. Jag hoppas på Melrose, Eugena (om hon börjar prestera bättre) eller Caridee i finalen. Caridee var verklig dålig under reklamfilmen. Dumt att dom bara fick en tagning på sig, eller? Eller var dom verkligen så dåliga? Jag är nyfiken på vad det är som Caridee säger till Nigel i nästa avsnitt. Skulle inte förvåna om det är ett missförstånd som juryn förstorar upp. Jaja, vi får se. Tycker inte att hon behöver vara så instabil som dom andra eller juryn tror att hon är, bara för att hon sa vissa saker under acting-class eller var okoncentrerad under reklamfilmen. Herregud, hon är väl inte mer än människa..
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Matt » lör dec 02, 2006 2:08

7x11
Jag kan förstå varför Michelle åkte ut men det var bra att de sa att hon hade bästa portföljen av alla för det tycker jag verkligen hon har.

7x12
Sååå Jäääävla Feeel. Amanda var den enda som hade något speciellt utseende. Hennes bild var ju jättebra. Nu finns det bara amerikanska helylletjejer kvar. Ingen som de säger High Fashion utseende kvar.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Tinwiel » lör dec 02, 2006 13:32

7x11
Var det där skämtet som Caridee kom med verkligen så hemskt? Jag tyckte att dom överdrev men jag kan ju vara miljöskadad också, som inte reagerar på såna skämt.. :rolleyes: Men jaja, jag fattar poängen ändå. Att Michelle åkte kändes ok, lite synd, för hon var ju duktig.. Kul att det gick bra för Eugena! Jag gillar ju hennes utseende och har bara väntat på att hon ska börja kicka ass.. Sen undrar jag om dom andra inte fattar hur fjantigt det låter när dom säger att dom ändå inte ville vinna the challenge, bara för att Melrose vann. :rolleyes:
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Matt » lör dec 02, 2006 14:18

Tinwiel skrev:7x11
Var det där skämtet som Caridee kom med verkligen så hemskt? Jag tyckte att dom överdrev men jag kan ju vara miljöskadad också, som inte reagerar på såna skämt.. :rolleyes: Men jaja, jag fattar poängen ändå. Att Michelle åkte kändes ok, lite synd, för hon var ju duktig.. Kul att det gick bra för Eugena! Jag gillar ju hennes utseende och har bara väntat på att hon ska börja kicka ass.. Sen undrar jag om dom andra inte fattar hur fjantigt det låter när dom säger att dom ändå inte ville vinna the challenge, bara för att Melrose vann. :rolleyes:

Nä jag tyckte till och med skämtet var roligt. Om det är så att han verkligen tog illa upp har han nog en stor sticka i röven
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Tinwiel » lör dec 02, 2006 14:21

Matt skrev:
Tinwiel skrev:7x11

Nä jag tyckte till och med skämtet var roligt. Om det är så att han verkligen tog illa upp har han nog en stor sticka i röven

haha, precis! :D
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Illyria » fre dec 08, 2006 3:21

Nu lyckades jag spoilra mig om vem som vann den här säsongen innan jag sett avsnittet, vinnaren säsong 7 är tack och lov Caridee. Hade inte klarat av om det blivit creepy Melrose.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Tinwiel » fre dec 08, 2006 9:33

Jag tänker inte titta...

7x12
Andra tvillingen ut, jaja. Det är väl ok. Tre stycken i finalen där jag inte håller på nån direkt, det är lite tråkigt. Melrose är stabilast ur prestationsynvinkel, Eugena är vackrast. Caridee är Caridee.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Tinwiel » lör feb 03, 2007 18:51

Liten preview av nästa säsong:

http://www.cwtv.com/video/?vid=326

Det är spoilers för vilka som kommer med i programmet, så om du vill vara helt ospoilad inför premiären, titta inte..
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav carre » lör feb 03, 2007 18:56

ohoh, jag såg det med! så mycket PEPP!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Tinwiel » lör feb 03, 2007 18:59

Ja, jag är sugen på nästa säsong nu! Förra var sådär, men ny säsong, nya tag. Kul! :) Snart kommer det väl såna bilder och grejer på deltagarna, så kan man ser mera hur dom ser ut.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav adolvsson » sön feb 04, 2007 22:50

Jag vill vara med i nästa säsong. Var anmäler man sig?
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav Tinwiel » mån feb 05, 2007 0:45

Ska du vara med i svenska eller amerikanska, adolvsson? :) Jag håller på dig redan, du är en självklar vinnare!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav adolvsson » mån feb 05, 2007 1:00

Tinwiel skrev:Ska du vara med i svenska eller amerikanska, adolvsson? :) Jag håller på dig redan, du är en självklar vinnare!

Yey, redan en röst, segern är som räknad i en liten ask! :D

Men... eller? Varför välja? Ska det göras, ska det göras ordentligt. Idag Växjö, imorgon världen!
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav carre » tis feb 27, 2007 11:54

tänkte bara påminna att ANTM börjar på onsdag! yey!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Matt » tis feb 27, 2007 12:51

Äntligen!
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav carre » tis feb 27, 2007 13:41

jag, jag är skitpepp!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Matt » tis feb 27, 2007 14:26

Har kanadas säsong 2 börjat?
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Tinwiel » tis feb 27, 2007 16:48

Jag är också pepp, det ska bli så kul. Hoppas att den nya säsongen är bättre än förra. :)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Matt » tis feb 27, 2007 17:02

Förra var ju asbra!
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Tinwiel » tis feb 27, 2007 17:20

Nja... den var underhållande ibland, men jag hade ingen som jag höll på i de sista programmen, det tyckte jag var tråkigt.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Matt » tis feb 27, 2007 17:25

Tinwiel skrev:Nja... den var underhållande ibland, men jag hade ingen som jag höll på i de sista programmen, det tyckte jag var tråkigt.

Spoiler säsong 7
CariDee var ju helt otroligt snygg.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Illyria » tis feb 27, 2007 17:27

Matt skrev:Förra var ju asbra!

Nej, verkligen inte, därför är jag inte alls så intresserad av den här kommande säsongen. Den måste vara mycket bättre för att jag ska orka titta...

Jag vill hellre se Project Runway s4!
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Matt » tis feb 27, 2007 17:33

spoiler säsong 7
bästa vinnaren hittils.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav carre » tis feb 27, 2007 17:54

Matt skrev:spoiler säsong 7
bästa vinnaren hittils.

haha, vad förvånande att du gillade henne Matt ;)
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film