Tam skrev:Sådär fick adolvsson mig att gilla Sylar. Lite som när han fick mig gilla "Previously on..." tidigare. Jag gillar hur adolvsson ser Heroes, helt enkelt.
Glorificus skrev:[spoiler="1x16]
kemi mellan henne och varken Peter eller Isaac. .
Tinwiel skrev:Glorificus skrev:[spoiler="1x16]
kemi mellan henne och varken Peter eller Isaac. .
Nu fick jag helt andra fina bilder i skallen... Peter and Isaac.. hehe.
Tinwiel skrev:1x17
Jävlar vad spännande!
gaspode skrev:kom en dag för tidigt den här veckan tydligen. kanske det är som med studio 60, att det kommer från kanadensisk TV?
Tob skrev:gaspode skrev:kom en dag för tidigt den här veckan tydligen. kanske det är som med studio 60, att det kommer från kanadensisk TV?
Jag fattade det som att det berodde på att det hade sänts 1 dag tidigare i Kanada.
adolvsson skrev:Och jag som trodde att Hanna bara felmärkt. Tur att det inte var en riktig spoiler i spoilern, schwiisch!
noike skrev:Bara så att du hade lärt dig att inte dra dumma slutsatser utan fakta.
Tinwiel skrev:Men jag ÄR felmärkt. Dock inte mitt inlägg.Jag fick ett tips om att det fanns ute på nätet, annars hade jag inte fattat heller och väntat tills imorrn med att leta. Tokigt.
lilith skrev:Och vad roligt det var med glasögonprovningen, med tanke på att vi kallat honom glasögonmannen. Nån av oss som snappat upp det från amerikanskt forum, och också sedan snappats upp av manusförfattarna? KAN det vara så?
gaspode skrev:vem var det Haitiern pratade om som han hade fått order från när han sa att han inte raderat Claires minne förresten?
gaspode skrev: (spoiler 1x17) Så sorgligt och bra... vem var det Haitiern pratade om som han hade fått order från när han sa att han inte raderat Claires minne förresten?
noike skrev:gaspode skrev: (spoiler 1x17) Så sorgligt och bra... vem var det Haitiern pratade om som han hade fått order från när han sa att han inte raderat Claires minne förresten?
Så som jag tolkade det: Spöket. Eller någon denne arbetade med utanför firman.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare