dödade de just min favoritkaraktär?

Men visst var det ett bra avsnitt!
caffeineaddict skrev: (spoiler 3.14) Ihjälslagen av (och jag skrattar nu för att det knyts samman med den fantastiska listan i Ankhans dagbokstråd) Richard Grieco! Som sedermera blir ihjälskjuten av han den andra sheriffen, Zaxx. Allting är på något vis knutet till hela "Vem dödade rektor"-arcen som pågår, men fråga mig inte riktigt hur. Och den lite lovande utvecklingen är ofc att Keith Mars är sheriff nu.
gaspode skrev:WTF!
dödade de just min favoritkaraktär?
Illyria skrev:3.14 Jag tror inte Keith kommer vara sheriff framöver, nu hjälper han bara till för stunden.
lilith skrev:Sluta klaga adolvsson, du såg ju inte ens avsnittet! *räcker tunga*
gaspode skrev: (spoiler 2.15) Att Tim dödade rektorn med enda syfte att sätta dit Hank känns långsökt men okej.
Och Hanks fejkade alibi där, varför fejkades det överhuvudtaget, och dessutom av Tim? Bara för att det skulle genomskådas?
caffeineaddict skrev:gaspode skrev: (spoiler 2.15) Att Tim dödade rektorn med enda syfte att sätta dit Hank känns långsökt men okej.
Och Hanks fejkade alibi där, varför fejkades det överhuvudtaget, och dessutom av Tim? Bara för att det skulle genomskådas?
Inget svar på din första fråga om Mindy, men "Japp!" på de där två. Och just i det här fallet köper jag det. För att Tim var Kriminologi-nörd som hade studerat allas "De perfekta morden"-rapporter. Då är ju sådana långsökta lösningar lugnt de bästa, just för att de är så långsökta.
lilith skrev:Jaha, så nu får man vänta länge på nästa avsnitt.
Simon skrev:3.15:
Drog Mindy någonstans då? Jag fick intrycket att hon köpte en båt och låg i den i hamnen.
Fixade lite grann. /caffe
Simon skrev:Simon skrev:3.15:
Drog Mindy någonstans då? Jag fick intrycket att hon köpte en båt och låg i den i hamnen.
Fixade lite grann. /caffe
Haha, vad hade jag skrivit i stressen till komvux i morse?
Edit: Gissningsvis fel säsong nu när jag tänker efter.
Crashdummie skrev:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!
Jag missade VM slutet![]()
Hade en kompis över och vi kollade på en bollywood film istället - snälla säg att den kommer i repris när jag INTE jobbar....
pls, pretty pls?
caffeineaddict skrev:Är du helt utan möjligheter att få hem det från nätet?
Illyria skrev:Men du kan inte ladda hem det till datorn?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare