Patient's Mother: How can you just sit there?
Dr. House: If I eat standing up, I spill.
CHUD skrev:today, Fox picked up the Hugh Laurie medical drama for a fourth season.
CHUD skrev:today, Fox picked up the Hugh Laurie medical drama for a fourth season.
Ruccola skrev:Grymt kul, men inte så oväntat med tanke på de sjuka tittarsiffror som serien haft den sista tiden.
A bear skrev:1.16 Jag gillar inte Vogler. Alls. Han är en skitstövel, bra så, men han är det så onyanserat och buffligt och korkat...
adolvsson skrev:Jag skriver under på allt vad gaspode skriver och lägger till hur alldeles varm jag blir av att Tinwiel tar upp HAUS! Precis som LauraP och Heroes. HAUS! Heroes! Bra TV!
*myser*
wyndham skrev:Varför har fyran nån äcklig alternativ signatur som man vill spy av varje tisdag?
noike skrev:wyndham skrev:Varför har fyran nån äcklig alternativ signatur som man vill spy av varje tisdag?
Europa-rättighetsproblem om "Teardrop" tror jag. Har för mig att samma ersättare är på Canal+-visningarna också.
Tinwiel skrev:Jag antar att det kommer mera äckel sen, men jag är lite på min vakt i vissa typer av scener och jag hoppas att jag hinner blunda innan dom har fastnat alltför mycket på min näthinna.
noike skrev:Tinwiel skrev:Jag antar att det kommer mera äckel sen, men jag är lite på min vakt i vissa typer av scener och jag hoppas att jag hinner blunda innan dom har fastnat alltför mycket på min näthinna.
Det i avsnitt 6 har jag för mig är värst.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare