sharatec skrev:Ett avsnitt som jag inte riktigt förstår att alla avskyr är faktiskt I Robot... Jag tycker inte att det är särskilt bra, men jag skulle till exempel inte få för mig att hoppa över det om jag tittade igenom säsong 1. Jag är nog den ende i världen som faktiskt är lite förtjust i Moloch och hans löften om kärlek...
VelocityBoy skrev:Att Moloch frestar Willow är ju rätt så intressant men att han laddas upp på internet är ju urbota dumt...
Ett mer problematiskt avsnitt är Him; jag blir nästan illamående av hur pinsamt det är ungefär halva tiden, men sedan får jag några av de värsta skrattattackerna under serien. "I can work around that!" är en obetalbar kommentar, och scenen med raketgeväret slår det mesta...
monkeyboy skrev:Alltså nu kommer jag säkert ha en lynchmobb knackandes på dörren inom en timme men jag tycker inte att Riley är så ohyggligt hemsk så långt som jag har sett (this years girl)...
monkeyboy skrev:Alltså nu kommer jag säkert ha en lynchmobb knackandes på dörren inom en timme men jag tycker inte att Riley är så ohyggligt hemsk så långt som jag har sett (this years girl)...
Off skrev:Det är pga pinsamheterna jag inte klarar av avsnittet. Det kändes som någon slags dålig klockan 15 på 5an serie då.
Langtry skrev:Glömde ju lämna mitt lilla bidrag till sämsta, eller som jag vill säga mindre bra (för att Mr God 2005 gör är ju underbart) avsnitt: Superstar.
Har bara sett det en gång och det var i somras så om jag ser om det kanske det inte är så mindre bra som jag minns men just nu platsar det på min lista.
Langtry skrev:monkeyboy skrev:Alltså nu kommer jag säkert ha en lynchmobb knackandes på dörren inom en timme men jag tycker inte att Riley är så ohyggligt hemsk så långt som jag har sett (this years girl)...
Vänta bara till säs 5...
caffeineaddict skrev:Tror jag har sagt det förr, men jag säger det igen: Riley blir bara BÄTTRE i S5!
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare