AKS skrev:sp1keout skrev: (spoiler 213) T-Bag (Jag älskar hans hår också!) har gått från första säsongens-genomäcklig psykopat till en andra säsongens-ascool kille! (Förstår hur AKS kan gilla honom) Det kändes inte konstigt att man hurrade på att han äntligen nådde fram till sin Kära Susan Hollander.
I love him like he loves... his hand.![]()
Kul att se att du är av den åsikten. De flesta tycker tvärtom och det råder en T-Bag-backlash på internet. Inte från min sida, men de flesta verkar tycka att han gått från underhållande karaktär i S1 till enbart seriemördande äckel i S2. Tyvärr tror jag att Hollander-storyn är början på slutet för T-Bag. Det har jag sagt sen början av S2. Känns som att han kommer att åka fast (=kan vara kvar i serien), mördas eller flyr ut ur landet (= försvinner ur serien) efter Hollander-storyn. Gah! Jag blir helt nervös. PB utan T-Bag kommer bara att vara hälften så intressant.
seriemördande äckel har han alltid varit! Men jag tycker att han är underhållande och trro som du angående "början på slutet".
Jag gillar C-Note och Sucre men deras storys är inte alls lika intressanta tyvärr.
Men för övrigt är serien väldigt bra och jag längtar efter mer.
Heh, skulle det inte vara kul om när Michael och Lincolns berättelse är slut, om dom gick tillbaka till fängelset där Bellick och kanske några andra karaktärer vi känner bestämmer sig för att bryta sig ut, och så börjar det om på nytt? Det skulle ju bli annorlunda eftersom dom inte skulle ha en Michael med en plan.
Jag menar, hellre det än att den bara tar slut och ersätts med någon inte lika bra serie.
och om det inte funkar är det bara att lägga ner den, men ett försök tycker jag det vore värt! om tanken är att det ska ta slut efter säsong 3 som jag har för migatt någon sa...