Prison Break

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav LWes » ons nov 29, 2006 18:48

AKS skrev:
sp1keout skrev: (spoiler 213) T-Bag (Jag älskar hans hår också!) har gått från första säsongens-genomäcklig psykopat till en andra säsongens-ascool kille! (Förstår hur AKS kan gilla honom) Det kändes inte konstigt att man hurrade på att han äntligen nådde fram till sin Kära Susan Hollander.

I love him like he loves... his hand. :)

Kul att se att du är av den åsikten. De flesta tycker tvärtom och det råder en T-Bag-backlash på internet. Inte från min sida, men de flesta verkar tycka att han gått från underhållande karaktär i S1 till enbart seriemördande äckel i S2. Tyvärr tror jag att Hollander-storyn är början på slutet för T-Bag. Det har jag sagt sen början av S2. Känns som att han kommer att åka fast (=kan vara kvar i serien), mördas eller flyr ut ur landet (= försvinner ur serien) efter Hollander-storyn. Gah! Jag blir helt nervös. PB utan T-Bag kommer bara att vara hälften så intressant.

seriemördande äckel har han alltid varit! Men jag tycker att han är underhållande och trro som du angående "början på slutet".
Jag gillar C-Note och Sucre men deras storys är inte alls lika intressanta tyvärr.
Men för övrigt är serien väldigt bra och jag längtar efter mer.

Heh, skulle det inte vara kul om när Michael och Lincolns berättelse är slut, om dom gick tillbaka till fängelset där Bellick och kanske några andra karaktärer vi känner bestämmer sig för att bryta sig ut, och så börjar det om på nytt? Det skulle ju bli annorlunda eftersom dom inte skulle ha en Michael med en plan.
Jag menar, hellre det än att den bara tar slut och ersätts med någon inte lika bra serie.
och om det inte funkar är det bara att lägga ner den, men ett försök tycker jag det vore värt! om tanken är att det ska ta slut efter säsong 3 som jag har för migatt någon sa...
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav lilith » ons nov 29, 2006 18:57

Jaha, då var det uppehåll. Damnit.
Spännande har det varit. Men jag måste säga att jag nästan börjat tröttna på alla plot-twists. Det är så att man förväntar sig en vändning bakom varje krök. Fast det är fortfarande bra.

(spoiler till 2.13) Kan väl inte säga att jag såg Kellerman-vändningen komma, men jag satt och hoppades!! Så det kändes helt logiskt. Har börjat gilla honom mer och mer också, trots att han nästan mördade Sarah.

Vad ska Sarah ta sig till nu då? Hon slängde alla id-handlingar och mobilen. Ojoj, inte börja missbruka igen väl. Hon såg lite sån ut.

T-bag tillför en hel del till serien, men han är verkligen ett mördande psykopatäckel (= vill inte vara utan honom i serien, skurk jag älskar). Stackars Susan Hollander, undrar vad hon ska råka ut för. Trodde nästan att T-bag skulle hugga handen av den där dryge biljardspelaren och transplantera den, innan jag såg att han hade protes. Det var tur för seriens trovärdighet att veterinärens påsyning (?) inte lyckades.

Ingen mer Peter Stormare, synd. Gillade hans scener med familjen och slutscenen, även om det inte var nån överaskning.

Tweeter!! Why?! Jag hade ju börjat gilla honom. Tyckte det var riktigt fint med den där collegetjejen. Hela historien, och att han dök upp vid dörren sen. Trodde att han skulle få rymma från bilen istället för att skjutas.

Malone död? Tror det. Kommer inte att sakna honom.

C-note är verkligen en idiot. Instämmer att han verkligen lurat sitt våp till fru (för fan "what do we do now?").

När det gäller Sucre har jag mer emot hans dåliga tjej än Sucre själv. Hon älskar honom, väntar hans barn, men gifter sig med hans kusin?! Antingen är hon ett viljelöst våp eller så är hon känslomässigt störd. I vilket fall klarar han sig bättre utan henne. Synd om barnet...

Så, bröderna. De mötte sin far. Var lite okoncentrerad, men var det så att Linc sattes dit pga fadern? Öhh, jag förstår inte riktigt. Är det nåt slags hämnd? Hur ska det redas ut? Och även om det löser sig för Linc, så har väl lillebror fortfarande rånat en bank? Jag ser ingen lösning.

Liksom i slutet på förra säsongen har jag helt förträngt vad som hänt med LJ.....
He smells like forrest.
/The Evil Queen, Once Upon a Time
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor

Inläggav Bender » sön jan 14, 2007 17:59

Har sträcksett hela s2 till avsnitt 13 den här veckan. Väldigt spännande och alla försök att sänka tittningshastigheten har misslyckats kapitalt. Jag vet inte hur jag lyckades låta bli att börja titta men det känns som det var värt det nu!

- Om jag inte har fel så ändrades creditsdelen till "Fox River Theme" i sista avsnittet, antagligen för att man skulle tro att bröderna skulle hamna där.
Dock så tyder den nya fängelsechefen och hans position i bad guy-hierarkin på att dom kommer att hamna där igen.

- Förstod inte alls vad Sara gjorde i sista avsnittet? Skar i en spegel med ett rakblad? Sen slängde hon sina idhandlingar. Det lär väl inte öka chansen att komma åt det eventuella bankfacket som nyckeln går till?

- Kellerman lär förråda bröderna brothers nu när han har makten över dem och har deras "förtroende". Han vill nog bara förhandla fram en bättre position i organisationen. Stöter dom på Sara lär ju saker och ting uppdagas. Han har ju ändå mördat en hel del folk nu, Mahone är väl inte bekräftad död dock?

En av mina enda aber är antalet gånger fångarna åkt fast och lyckats smita nu.. och att Mahone ALDRIG hade fel i var fångarna var någonstans. Dessutom känns det som att Mahone var lite väl ensam hela tiden, varför skulle han få springa runt och jaga folk utan hjälp från några andra och dessutom göra det så dåligt. Sen undrar jag varför de som var på rymmen var så dåliga på att ändra sina utseenden, det hade väl varit lätt att i vissa fall färga håret och odla skäggväxt och klä sig. Speciellt T-bag borde ju alla känna igen eftersom han är den person som måste anses som farligast i gänget.

Det finns betydligt fler funderingar men det här får räcka för nu! :)

Leela: Bender, let's hit the gym. I'm going to teach you how to fight like a girl.
Bender: I'll put on my tutu.
Futurama s2: Raging Bender
Användarvisningsbild
Bender
Scooby

Inläggav eriked » sön jan 14, 2007 18:45

Spoilers till 2x13
Bender skrev:- Förstod inte alls vad Sara gjorde i sista avsnittet? Skar i en spegel med ett rakblad? Sen slängde hon sina idhandlingar. Det lär väl inte öka chansen att komma åt det eventuella bankfacket som nyckeln går till?

- Kellerman lär förråda bröderna brothers nu när han har makten över dem och har deras "förtroende". Han vill nog bara förhandla fram en bättre position i organisationen. Stöter dom på Sara lär ju saker och ting uppdagas. Han har ju ändå mördat en hel del folk nu, Mahone är väl inte bekräftad död dock?
Sarah grejen förstod jag inte heller men det visar nog sig snart.

Kellerman kommer säkert föråda men jag hoppas inte det, han borde förstå att det inte kommer hjälpa i långa loppet efter hur de har behandlat honom hittills. Sarah och Kellerman kommer nog få ett "fint" återseende.

Bellicks story var rätt skumm tycker jag. Måste väl vara ganska lätt att bevisa att han inte var på hotellet ändå? Han var ju på sjukhuset hela också. Dessutom trodde jag inte att man transporterades så där långt innan man blir dömd men det vet jag inget om tyckte bara att det lät lite skumt

Tycker iaf att s2 har varit betydligt bättre än s1. Hoppas det fortsätter så.

T-bag gillade jag inte under större delen av s1, han kändes lite väl hmm.. nu kom jag inte på nått men sedan tillbakablicks avsnittet har han varit en härlig prick! Mahone hade jag gärna sett lite mer av. De lade ju upp en story bakom honom men nu får man kanske aldrig se den fortsätta, synd tycker jag.

Nu är föresten TV3 ikapp USA. Fast nu är break med Shark istället.

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall

Inläggav Murnau » sön jan 14, 2007 19:36

Spoilers till 2x13
Bender skrev:- Förstod inte alls vad Sara gjorde i sista avsnittet? Skar i en spegel med ett rakblad? Sen slängde hon sina idhandlingar. Det lär väl inte öka chansen att komma åt det eventuella bankfacket som nyckeln går till?

Rakbladet fattade jag mest var till för att korta håret med - hon var ju lite friserad när hon kom ut från toaletten. Självmord lär hon väl knappast försöka igen, det skulle kännas väldigt konstigt i det här läget. Om hon även använde rakbladet till något annat, för att t.ex. göra falska ID-kort eller liknande, får man väl försöka gissa sig till i så fall.

Är det förresten säkert att nyckeln gick till ett bankfack? Kan det inte ha varit någon annan form av förvaringsskåp som Sara inte behöver ID för att komma åt? Om hennes pappa skulle ha låst in bevisen i ett bankfack så är det väl bara han som kan komma åt det, och det hade ju inte varit särskilt smart eftersom han antagligen lämnade bevisen åt Sara från första början.

eriked skrev:Bellicks story var rätt skumm tycker jag. Måste väl vara ganska lätt att bevisa att han inte var på hotellet ändå? Han var ju på sjukhuset hela också. Dessutom trodde jag inte att man transporterades så där långt innan man blir dömd men det vet jag inget om tyckte bara att det lät lite skumt.

I Sverige skulle det ju inte hänt att Bellick skulle hamnat i ett vanligt fängelse innan han blivit dömd, utan att han skulle suttit i häkte fram tills dess. Jag trodde att funkade ungefär på samma sätt i USA. Men som sagt det gick väldigt snabbt där med Bellick. Kanske var det så när jag tänker efter att Bellick avsa sig rätten till en rättegång genom att acceptera åklagarens bud på straffet (man kan ju göra det i USA till skillnad mot i Sverige). Därmed skall väl Bellick anses ha accepterat att han är skyldig, och han anses då vara dömd även utan rättegång och kan alltså placeras i vanligt fängelse.

Men det var grymma scener när man fick se Bellicks desperation då han insåg var han hade hamnat någonstans. Kul också att serien knyter tillbaka till Fox River - det kan nog bli något bra av det.
Det kan komma prövningar här i livet när det är bra att ha en knäck att suga på, som tröst. - Paradis-Oskar
Användarvisningsbild
Murnau
Idolof

Inläggav LWes » mån jan 15, 2007 12:11

Bender skrev:En av mina enda aber är antalet gånger fångarna åkt fast och lyckats smita nu.. och att Mahone ALDRIG hade fel i var fångarna var någonstans. Dessutom känns det som att Mahone var lite väl ensam hela tiden, varför skulle han få springa runt och jaga folk utan hjälp från några andra och dessutom göra det så dåligt.

Han sprang runt själv för att kunna döda rymmlingarna utan att dom andra agenterna skulle se att det inte var i självförsvar.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Simon » mån jan 15, 2007 14:15

Precis, och dessutom etablerade de tidigt att han var rätt skarpsinnig. Långt innan de etablerade att han var en knarkpelle.
Användarvisningsbild
Simon
Scooby

Inläggav Lipton » mån jan 15, 2007 15:38

Efter s.1.
Jag tycker att serien var bättre så länge de var kvar i fängelset. Nu händer det ena efter det andra i ett rasande tempo och det är bara det enda misslyckandet efter det andra, så det är lite jobbigt. Men har man sett så här långt så kan jag ju inte sluta, helst inte efter det som hände sist, något som jag bara setat och väntat på rätt länge nu. Hoppas att det för engångskull blir till deras fördel bara.
Inte för att det avslöjas något direkt, men.
Senast redigerad av Lipton mån jan 15, 2007 15:50, redigerad totalt 1 gång.
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad

Inläggav sp1keout » mån jan 15, 2007 15:46

Ta lite spoiler-säsong-1 på inlägget? ^^

Lipton, anledning: Du sa efter fängelset, vissa kanske inte vet att de har kommit ut än...
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav fanimej » tis jan 23, 2007 15:19

S2 E14

Där förra avsnittets (tillika mid. season uppehållet) cliffhanger slutade tog detta rafflande actionpackade avsnitt vid.
Vi får veta att Alex Mahone inte alls dog av Paul Kellermans pistolskott (inte så konstigt kanske..). Paul, Lincon och Michael beger sig för att hämta Terence Steadman så de alla kan få upprättelse. Under tiden får man följa Brad Bellicks tid på Fox River där han blir fiende med en väldigt stor svart man. Maken till muskler har man aldrig sett.

Agent Kim har nu fått reda på ifrån den uppvaknade Alex Mahone att det var Paul Kellerman som sköt honom så han försöker förgäves stoppa Pauls planer att ta sig till Blackfoot, Montana.

Det käns som att Kellerman och C/O kom till Blackfoot lite för snabbt men annars kanske avsnittet skulle blivit för segt om de aldrig kom fram.
Sen var det lite klent med bara 2st vakter som vaktade Steadman ocj jag tyckte han uppförde sig lite väl mycket som en senil gammal gubbe.

Sen sido-historien med T-bag och C-note käns nästan trivial om man ser till huvudhistorien, vad gör C-note egentligen? Hänger vid en sjö i en camper liksom..
Men hans plan att åka till Alaska och rensa fisk (?) var ju rätt.. orginell (nja).

T-bags återkomst till Mrs. Hollinder och hennes barns acceptans av honom på nolltid käns inte alls som något som jag förväntade mig. På både ont och gott. Men det kanske var nödvändigt för att han slutgiltigen skulle kunna få ta alla dem som gisslan.

Det sista som händer i avsnittet får mig verkligen att längta tills nästa vecka. Schofield, Burrows, Kellerman och Steadman har gömt sig på ett motell och väntar på att Agent Kim och resten av Secret Service ska tro att de är någon helt annan stans. Schofield ringer en nyhetsstation så de kan tvinga Steadman att erkänna allt för nyhetskamerena, istället tar Steadman en av de två pistolerna Kellerman har med sig (som Burrows fått av någon konstig anledning) och det blir en stand-off för att Steadman sedan riktar pistolen mot sig själv och tar sitt liv. De som är kvar står och blir förtvivlade för de inser vad som hänt. Då hör och ser man polissirener genom de fördragna rutorna.
Xander: Nice. Look who's got a bad case of Dark Prince envy.
Dracula: I have no interest in you. Leave us.
Xander: No, we're not going to (imitates Dracula's accent) leave you. And where'd you get that accent Sesame Street? One, two, three — three victims. Mwah, ha, ha, ha!
Buffy: Xander, I'm pretty sure that's Dracula.
Xander: Wow, really? Hey, sorry, man, I was... just jokin' around.
Användarvisningsbild
fanimej
Minion

Inläggav sp1keout » tor jan 25, 2007 21:35

DET NYA PRISON BREAK VAR JU INTE ALLS BRA - NEJ MEN DÅ VAR DET INTE DET DÅ. LÅT OSS TA EN KOPP KAFFE OCH DISKUTERA BANEMIG!
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav AKS » tor jan 25, 2007 21:37

Nej, det var meh. Bellick och C-Note var snoozers som vanligt. Gillade dock Mahones del, Michael/Linc/Kellerman och T-Bags del.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav sp1keout » tor jan 25, 2007 21:39

I det här avsnitt var jag Malone och Bellick.

T-Bag var som min vän, och C-Note var intressant för första gången sedan typ 2x07.

Lets fika.

Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav LWes » tor jan 25, 2007 21:48

Jag tyckte att det var bra! Han den jättemuskulösa mannen var riktigt maffig!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav sp1keout » tor jan 25, 2007 21:57

LWes skrev:Jag tyckte att det var bra! Han den jättemuskulösa mannen var riktigt maffig!

Han påminde lite om dig tyckte jag!! D:

Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav Tob » tor jan 25, 2007 22:14

Jag tycker Prison Break är jävligt rutinmässigt. Bellick historien tycker jag känns konstuerad. C-Note delarna var ointressanta. T-Bag historien, nåja, jag vet inte. (spoiler 2.14) Terrance självmord kändes mest....jaha.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav AKS » tor jan 25, 2007 22:26

Det är ju uppenbart att Terrence tog livet av sig eftersom det tyvärr kommer att bli en tredje säsong (inget riktigt officiellt än, men serien är ju stabil runt 9-10 miljoner tittare). Jag säger tyvärr eftersom jag inte tror att PB klarar en tredje säsong hur mycket jag än älskar serien.

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav lilith » tor jan 25, 2007 22:31

Redan! Jag trodde 2.14 skulle sändas den 29:e. Hah!
He smells like forrest.
/The Evil Queen, Once Upon a Time
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor

Inläggav caffeineaddict » fre jan 26, 2007 1:02

Ja, nu börjar jag bli ganska ointresserad igen. Synd. Ett tag där var serien ju faktiskt riktigt bra.

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav CheeseGuy » tis jan 30, 2007 18:21

2.15. Det här tycker jag var betydligt bättre än förra avsnittet. Videogrejen var rätt cool, och Haywire rockar på.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo

Inläggav AKS » ons jan 31, 2007 20:14

2.15

Mycket bättre avsnitt än förra veckan, men Sucre-scenerna skippade jag efter den första oerhört tråkiga scenen med honom. Hoppas Maricruz är i Ixtap eller vad det hette och att det är slutet för Sucre. Han, C-note och Bellick måste bara försvinna. Jag är så less på dessa karaktärer att de håller på att förstöra serien för mig.

Annars så var det ingen T-Bag, men det gjorde inte så mycket. Jag hade iofs mycket hellre sett honom än Sucre, men Michael/Sara/Linc/Kellerman-scenerna var tajta så de uppvägde mycket. Lär bli spännande nästa vecka. Och kanske... romantiskt? :)

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav sp1keout » ons jan 31, 2007 23:24

Somethings gotta give liksom. Bra avsnitt förövrigt, intressant på många sätt.

Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav CheeseGuy » tis feb 06, 2007 16:52

2.16. Wow! Inte trodde jag att den här serien skulle vinna på att dra ner tempot. Alla scenerna med Sarah var så fina.

Även T-bags scener fungerade bättre än på länge. Det var härligt bisarrt (även om de hade kunnat göra ännu mer av det) och roligt, speciellt slutet när han inser att de måste flytta, och de åker iväg som en lyckligt familj i bilen. Det stör dock fortfarande att alla han träffar på verkar genomkorkade.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo

Inläggav Tam » tis feb 06, 2007 18:10

2.14
MICHAEL: You still think you're running this show?
KELLERMAN: You still think I'm not?

Kanske kan bli nåt kul med Kellerman tillsammans med bröderna ändå. Tyckte den tvisten var oerhört ointressant och det har tagit mig tills nu att börja om efter uppehållet.

Det här var dock ett tråkigt avsnitt.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav AKS » tis feb 06, 2007 21:31

2.16: Riktigt bra avsnitt. PB back on track?

Haywire!! Så snart han klättrade upp där fattade jag att ett svanhopp courtesy of Mahone var på G. Mahone var nog bara lättad över att inte behöva mörda nån denna gång. Fast egentligen är det ju mord på nåt vis, men ja, ni förstår vad jag menar... Tycker dock att Haywire hade kunnat få vara med litegrann i ett eller två avsnitt till denna säsong. Men ett bra slut fick karaktären i alla fall. Tyckte riktigt synd om honom och då man ser om S1-avsnitten kommer det att vara :(. Stackars lille pojke...

Gillade också det lite långsammare tempot. Gillade verkligen Michael/Sara-scenerna och det utan att vara shipper. Alltså, för mig får de gärna vara ihop, men jag shippar dem inte. Oerhört fin första kram och kyssarna var... wow!

Inget större emot C-Note idag, men lite spejsade jag ut under en eller två av hans scener. Snacka om att ha ställt till det för sig.

Ser fram emot nästa avsnitt. Ska bli intressant med T-Bags storyline då. Som sagt, Volvo-scenen med olyckliga familjen var guld!

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tob » tis feb 06, 2007 23:25

AKS skrev:2.16: Riktigt bra avsnitt. PB back on track?

Tycker också detta var ett av de bästa avsnitten på bra länge.

Sarah/Micheal givetvis. Haywires fina slutscen, jag gillade den skarpt.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav Ruccola » ons feb 07, 2007 0:56

Håller med, 2x16 var ett bra avsnitt, men hur många gånger ska de använda trick av typen "vi filmar några som springer genom skogen och alla tror att det är dom, men det är det inte"? Känns så enkelt...
Användarvisningsbild
Ruccola
Minion

Inläggav Tam » ons feb 07, 2007 20:58

2x16 Trodde Haywire skulle drunkna när han seglade iväg i slutet några avsnitt sen. Tyckte det var ett rätt vackert tragikomiskt slut. Men nu blev det alltså såhär. Mer tragiskt, mindre komiskt. Tyckte inte det var lika bra heller. Att Mahone skulle tala honom till att hoppa var ju ganska uppenbart. Och inget fel så, såna där scener när man ser tågkraschen komma och inte kan hindra det kan bli väldigt tarmkramande, men här tyckte jag bara inte de fått till en sån. Men points for effort.

Bryr mig bara inte om nåt i PB just nu. Hoppas intentiteten från säsongens första halva kan piskas fram igen nu mot slutet. Tyckte inte det här avsnittet gjorde det dock.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav Noam » ons feb 07, 2007 23:32

Ruccola skrev:Håller med, 2x16 var ett bra avsnitt, men hur många gånger ska de använda trick av typen "vi filmar några som springer genom skogen och alla tror att det är dom, men det är det inte"? Känns så enkelt...
Håller med, man såg den "twisten" en mil bort..
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby

Inläggav Zaxx » tor feb 08, 2007 0:55

AKS skrev:Inget större emot C-Note idag, men lite spejsade jag ut under en eller två av hans scener. Snacka om att ha ställt till det för sig.

Jag störde mig iofs lite på att, "alla" där inne helt plötsligt bara ställde sig på hans sida. Dock kanske någon skvallrar i nästa avsnitt kanske...
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film