madskellig skrev:Som jag misstänkte: Min förra kommentar tas härmed tillbaka, har sett om piloten och sett de efterföljande tre avsnitten och detta är helt enkelt underbart
adolvsson skrev:madskellig skrev:Som jag misstänkte: Min förra kommentar tas härmed tillbaka, har sett om piloten och sett de efterföljande tre avsnitten och detta är helt enkelt underbart
DU är underbar. Det är ju helt uppenbart nu.
caffeineaddict skrev:Hetsa inte upp dig, noike.
noike skrev:Pfffft! Det är Studio 60, jag vibrerar av vällust bara jag tänker på det. Jag har ingen objektiv rationalitet alls om serien längre. Den är FANTASTISK!
noike skrev:caffeineaddict skrev:Hetsa inte upp dig, noike.
Pfffft! Det är Studio 60, jag vibrerar av vällust bara jag tänker på det. Jag har ingen objektiv rationalitet alls om serien längre. Den är FANTASTISK!
Edit: glömde ju
gaspode skrev: (spoiler 1x14) Dandan?
noike skrev:gaspode skrev: (spoiler 1x14) Dandan?
Dandan. Det är enda namnet som gäller.
caffeineaddict skrev: (spoiler 1.15) Hade väntat mig att han DIREKT hade snackat allvar med honom. Eller ville han faktiskt vänta tills veckans sändning var klar, och så kommer det nästa vecka?
Men det märktes att både Danny och Harrie fattade vad som hände. Men med tanke på att avsnittet utspelade sig över väldigt kort tid är det kanske inte konstigt att det inte togs upp direkt.noike skrev:caffeineaddict skrev: (spoiler 1.15) Hade väntat mig att han DIREKT hade snackat allvar med honom. Eller ville han faktiskt vänta tills veckans sändning var klar, och så kommer det nästa vecka?
Det hade inte jag väntat mig för det hade verkligen blivit dålig tv av det hela där allt rymns inom avsnittet.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare