adolvsson skrev:lilith skrev:Verkade det inte som Niki blev lite superstark helt utan personligheten Jessica, där i fängelset när hon bröt batongen? Eller så skiftade hon väldigt snabbt från den ena till den andra personligheten.
Hon skiftade. Riktigt hur snabbt råder det delade meningar om i mitt huvud, men jag tror Jessica spelade Nikki lite kort där.
Ja, men det är ju möjligt att Niki också är superstark, bara det att hon aldrig hamnat i någon situation då hon visat det? Jag tycker i vilket fall som helst att hon fortfarande är laaaaaaame. Hon känns så orelevant jämfört med alla andra som försöker ta reda på vad som pågår o.s.v. Speciellt nu när hon är inlåst. Som Jessica kommer hon säkert förr eller senare fly, men Niki kommer då fortfarande vara under Jessicas våld, och jag kan inte se hur det skall lösa sig på ett sådant sätt att Jessica försvinner och Niki är kvar och är god och är med dom andra hjältarna o.s.v. För om det blir så skulle jag nog kunna gilla henne, om hon var med alla dom andra.
Coolt forresten att GM (Glasögonmannen) tog upp frågan om att Mohinder kanske var med på listan. Det vore mycket bra, jag har hela tiden tänkt att han är en vanlig person som ska hjälpa dom andra, men om han själv är en av dom är det bättre!
Och hur bra var det inte att Claire försökte bli kompis med sin kompis igen, och typ lyckades, det vet jag att många av er nog är glada åt!
och jag älskar den haitiska mannen, han är så cool.