A bear skrev:EN LIVE-ACTION DR SNUGGLES AV RIK MAYALL OCH ADE EDMONDSON? VAR? NÄR?
(Och om svaret är "bara i noikes hjärna" blir jag Very Cranky.)
Ingen ska vara glad den här fredagen.*
* NBC och deras "nej inget Scrubs denna vecka"-idiotis fel.
A bear skrev:EN LIVE-ACTION DR SNUGGLES AV RIK MAYALL OCH ADE EDMONDSON? VAR? NÄR?
(Och om svaret är "bara i noikes hjärna" blir jag Very Cranky.)
Rombat skrev:Ja, om jag inte är förberedd. För killen som ska slåss mot den fjortonåriga flickan lär vara beredd.
Farsan blev en gång utmanad av nån jäkla karatetjej eftersom han inte kunde hålla truten på fyllan. Efter att hon hade givit honom ett par slag lyfte han helt enkelt upp henne och kastade iväg henne. Hon bröt benet, så det är ingen historia som skryts med direkt. Det gör den inte mindre sann.
Ett stort problem med hela självförsvarsgrejjen är att det ger folk ett alldeles för stort ego. Ja, du kan säkert försvara dig bättre än någon som inte gått på någon form av kampsort, men du är inte osårbar. Det finns fall av tjejer som stannat och försökt slåss istället för att springa därifrån när chansen gavs tack vare att de överaskade sin motståndare med att kunna försvara sig från hans första anfall.
Rombat skrev:Jo, men att matcha en liten svartbältare i sjutusen kampsorter mot en stor okunnig man, det är som att matcha Detroit Red Wings mot Osby Hockey. Det säger inte ett skit egentligen.
Ja,se hur lågt jag har fått er att skunka alleredan och jag har bara varit här sen den 18 januari. Hur många länder har skitserien visats i igentligen? Kina, Fillipinerna, Ryssland,Sverige? Vilka fler? Jaja sex och våld säljer. Whats new whit that?Rombat skrev:Krävs mer kraft än man tror dock. Människokroppen är ganska robust. Saken är den att hon måste få in flera slag eller ett väldigt precist och hårt slag. Han behöver i regel bara få in ett för att hon ska bli stilla och sen är det bara att...lilith skrev:Rombat skrev:Njaee... Tror inte en fjortistjej hade kickat en bodybuilder. Iaf inte om han har suspensoar.
På huvudet? Hmmm? Det tänkte du inte på!
Det är lätt att trycka in ett näsben i hjärnan, om man har rätt teknik. Eller slå sönder ett adamsäpple. Skitenkelt faktiskt (yes, be very afraid, I know about the stuff).
Rombat: Snubbe som ger bruksamvisning på internet till hur man misshandlar fjortonåriga flickor.
Daimone skrev:jag har bara varit här sen den 18 januari.
Daimone skrev:Hur många länder har skitserien visats i igentligen? Kina, Fillipinerna, Ryssland,Sverige? Vilka fler? Jaja sex och våld säljer. Whats new whit that?
Vet inte. Jag tittar nästan bara på Buffy och Angel och så en massa naturprogram också.noike skrev:Daimone skrev:Hur många länder har skitserien visats i igentligen? Kina, Fillipinerna, Ryssland,Sverige? Vilka fler? Jaja sex och våld säljer. Whats new whit that?
Jag bara måste fråga: vilka tvserier tycker du är bra då?
flygplanschokladbiten skrev:Ja,se hur lågt jag har fått er att skunka alleredan
Äh! hon blir väl upphetsad av att spöa Demoner och Vampyrer.eynosh skrev:Alltså, vad jag tänkt på: Om Buffy är jättejättestark, varför knyter hon inte bara näven och drar den i huvudet på demonen? Alltså som en extrem som runk-rörelse. Det borde ju vara klart effektivast och även mest överraskande.
Eller stampa på tårna. Iofs är det svårt ifall dom har hovar, men ändå.
Daimone skrev:Äh! hon blir väl upphetsad av att spöa Demoner och Vampyrer.eynosh skrev:Alltså, vad jag tänkt på: Om Buffy är jättejättestark, varför knyter hon inte bara näven och drar den i huvudet på demonen? Alltså som en extrem som runk-rörelse. Det borde ju vara klart effektivast och även mest överraskande.
eynosh skrev:Daimone skrev:Äh! hon blir väl upphetsad av att spöa Demoner och Vampyrer.eynosh skrev:Alltså, vad jag tänkt på: Om Buffy är jättejättestark, varför knyter hon inte bara näven och drar den i huvudet på demonen? Alltså som en extrem som runk-rörelse. Det borde ju vara klart effektivast och även mest överraskande.
Vem blir inte det?
Förresten Daimone, jag tycker du är gullig.. Har du lust och ta en kopp kaffe någon gång med mig?
lilith skrev:Förresten, vissa här tycks ha bestämt sig för att Daimone är en han. Utan en tanke på att det lika gärna kan vara en hon. Det tycker jag är sexistiskt.
lilith skrev:noike skrev:Är inte Daimone femininformen av Daimon?
Aha, ungefär som noike är femininformen av noik?
Nu blev jag jätteförvirrad.
noike skrev:lilith skrev:noike skrev:Är inte Daimone femininformen av Daimon?
Aha, ungefär som noike är femininformen av noik?
Nu blev jag jätteförvirrad.
Daimon/Daimone är ett riktigt ord. noike är bar bokstavsbajsande från början till slut.
lilith skrev:Förresten, uttalas det "nåjjke" eller kanske "nojkii", ditt bokstavsbajsande? Eller är det fritt val?
noike skrev:lilith skrev:Förresten, uttalas det "nåjjke" eller kanske "nojkii", ditt bokstavsbajsande? Eller är det fritt val?
Den officiella stavningen enligt anonyma juiocedrickare borde det vara "noh-ijk-ah", men jag är inte helt säker. De kan ha sluddrat.
Tinwiel skrev:jag har ätit NOG med choklad
A bear skrev:Tinwiel skrev:jag har ätit NOG med choklad
Jag förstår orden var för sig, men meningen är obegriplig.
Tinwiel skrev:Är helt fascinerad av hur mycket mat som faktiskt får plats i min mage.. vi snackar choklad, ca 5 frukter, massor med mandel, russin, solroskärnor, m.m.
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]