lilith skrev:Sluta nörda dig noike
Men han har ju rätt...
Och Chloe blir kallad side kick.
Yes, medhåll, det var en skön liten grej där.
Och Chloe blir kallad side kick.
Det är rätt! Ge dig aldrig! Jag backar dig till 150% på den saken.noike skrev:lilith skrev:Sluta nörda dig noike
Never!
Rombat skrev:Det är rätt! Ge dig aldrig! Jag backar dig till 150% på den saken.noike skrev:lilith skrev:Sluta nörda dig noike
Never!
Och ärligt talat så tyckte jag inte det var hälften så bra som det kunde ha varit. Vilket iofs är typiskt Smallville.
Jag håller dock mest med Tomas: Jag saknar med JLU!
Jag menar att potentialen för JL är större än att ha med två av de riktiga orginalmedlemmarna (När den viktigaste ända har varit med i ett avsnitt) och sedan två medlemmar vars personligheter är ganska off från orginalet (vilket inte är jättefel om det blir bra, men Aquaman ska ju vara en skitsur fan) och en riktigt töntig robotsnubbe. Sen tycker jag att Flash ska heta Flash och det ska vara Wally, inte Barth. Men det gör inte så mycket.lilith skrev:Rombat skrev:Det är rätt! Ge dig aldrig! Jag backar dig till 150% på den saken.noike skrev:lilith skrev:Sluta nörda dig noike
Never!
Och ärligt talat så tyckte jag inte det var hälften så bra som det kunde ha varit. Vilket iofs är typiskt Smallville.
Äh, jag gillar ju nörderietSkojade bara.
Men, var det hälften så bra som det kunde varit? Menar ni med de förutsättningar man har med manusförfattare/regissör/casting i just detta avsnitt? Eller är det rent önsketänkande utifrån hur mycket ni gillar den grafiska novellen? Och är det en rättvis jämförelse? Kan en nörds dröm någonsin uppfyllas på denna punkten?
eynosh skrev:Just Flash konfunderade mig; varför kallades han inte för flash, vad är det för stil och ge han ett annat nick?
Rombat skrev:Jag skiter i om det kallas övernördighet eller om det finns etablerade blablabla. Man. Har. Inte. Justice. League. Utan. J'onn. J'onzz. PUNKT.
lilith skrev:Rombat skrev:Det är rätt! Ge dig aldrig! Jag backar dig till 150% på den saken.noike skrev:lilith skrev:Sluta nörda dig noike
Never!
Äh, jag gillar ju nörderietSkojade bara.
Men, var det hälften så bra som det kunde varit? Menar ni med de förutsättningar man har med manusförfattare/regissör/casting i just detta avsnitt? Eller är det rent önsketänkande utifrån hur mycket ni gillar den grafiska novellen? Och är det en rättvis jämförelse? Kan en nörds dröm någonsin uppfyllas på denna punkten?
Rombat skrev:6.12.
Efter 8 minuter!
J'onn! JAAAAAAAA! Det var han! Det måste ha varit han!
EDIT:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
eynosh skrev:6x12
Efter 5 minuter:
Rip off....
lilith skrev:Så det var han? Vad kan han göra då? Är han kryptonier?
Och vara osynlig! Och tuff! Och cool! Och MYSIG!noike skrev:lilith skrev:Så det var han? Vad kan han göra då? Är han kryptonier?
Nej, han är från Mars ju. Marsianske människojägaren! Och han kan ändra form och vara stark och flyga och äta oreos och gillar inte eld. Fast han gillar Fire (Beatriz DaCosta, hon brinner grön eld).
Rombat skrev:Och vara osynlig! Och tuff! Och cool! Och MYSIG!noike skrev:lilith skrev:Så det var han? Vad kan han göra då? Är han kryptonier?
Nej, han är från Mars ju. Marsianske människojägaren! Och han kan ändra form och vara stark och flyga och äta oreos och gillar inte eld. Fast han gillar Fire (Beatriz DaCosta, hon brinner grön eld).
Rombat skrev:Och vara osynlig! Och tuff! Och cool! Och MYSIG!noike skrev:lilith skrev:Så det var han? Vad kan han göra då? Är han kryptonier?
Såg gårdagens avsnitt, och där var det en ung cheerleader som behövde kyssa människor för att suga ut livskraften ur dom så hon själv inte vart gammal. (Ring a bell anyone? Xander? Inca Mummy?)
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare