LWes skrev:Säsong 7-9:
Ett avsnitt som var superbt var när Carter, Abby, Luca, Susan (Just det, Susan kom tillbaka! Det blev jag absolut mycket glad över!!! Bra drag!) och Gallant blev tvungna att gå på någon kurs om sexuella trakaserier, och så kom inte läraren och så satt dom bara där och pratade och så. Helt fantastiskt avsnitt!
NU ser jag detta. *Fanboy-Iiiiiiiiiiiih*LWes skrev:Flash Gordon som tv-serie på Sci-Fi Channel
http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=18411
COOL!!!!!!
Djehuti skrev:Jävligt häftigt att George RR Martins fantastiska A Song of Ice and Fire-bokserie ser ut att bli en HBO-serie på TV. Detta är stort. Enormt stort. http://georgerrmartin.com/news.html
Tinwiel skrev:Jag har en bekant som vill att jag ska fixa Daybreak åt honom. Nån som har den på datorn och vill dela med sig? Det verkar vara svårt att hitta... förutom en torrent med flera avsnitt på en gång. Sånt är jobbigt. Me wants DC.
adolvsson skrev:Tinwiel skrev:Jag har en bekant som vill att jag ska fixa Daybreak åt honom. Nån som har den på datorn och vill dela med sig? Det verkar vara svårt att hitta... förutom en torrent med flera avsnitt på en gång. Sånt är jobbigt. Me wants DC.
Söker du bara Daybreak? Eller Day Break också? För den heter det med mellanslaget och jag har iiiingen aning om det gör skillnad. Men det var en tanke. Som jag fick alldeles nyssens. I huvudet.
Tinwiel skrev:Aha. Haha. Ja, se jag har ingen aning. Jag söker på Day Break då. Det är en tv-serie som har "måndag hela veckan" som tema.Tack!
...
Oh yes! Det funkar!
Tinwiel skrev:Va! Har dom lagt ner serien? Undra om han vet det, han som ville ha avsnitten... vad tråkigt.Är det nån mening att se dom även fast det avslutas så snabbt?
adolvsson skrev:Tinwiel skrev:Va! Har dom lagt ner serien? Undra om han vet det, han som ville ha avsnitten... vad tråkigt.Är det nån mening att se dom även fast det avslutas så snabbt?
Jättetråkigt, speciellt eftersom det tog sig ordentligt. Och har Adam Baldwin. Men ja, det är idé, för dom 13 avsnitten som finns (eller kommer) ska fungera som en avslutad historia. Dom var förutseende på det viset, ut i fall om att och så vidare, alltid trevligt.
Personligen skulle jag vänta tills alla avsnitt finns tillgängliga, för säkerhets skull. Fast dom ska komma, det ska dom.
Tinwiel skrev:Ok. Ja, jag fixar hem dom här nu så får han resten sen. Jag ska informera honom om läget..
adolvsson skrev:Tinwiel skrev:Ok. Ja, jag fixar hem dom här nu så får han resten sen. Jag ska informera honom om läget..
Gör så. Och hälsa från mig!
I don't wanna seem rude, you know.
Tinwiel skrev:Haha. Det ska jag göra. Hälsa från Fredrik Adolvsson, på Buffyforum. The one and only!
adolvsson skrev:Tinwiel skrev:Haha. Det ska jag göra. Hälsa från Fredrik Adolvsson, på Buffyforum. The one and only!
Yeah, baby!
Alla känner apan och apan känner alla... eller hur det nu var.
Tinwiel skrev:Haha. Nu kommer jag ihåg att jag råkade skriva apolvsson en gång på IRC. Slant lite på tangenterna..
adolvsson skrev:Tinwiel skrev:Haha. Nu kommer jag ihåg att jag råkade skriva apolvsson en gång på IRC. Slant lite på tangenterna..
Så. Från det ena till det andra... vad tycker du om apor, då?
Nu måste jag ju avgöra om jag ska känna mig förolämpad eller inte. Is it my time to go all Drama Queen on your azzes?!
Tinwiel skrev:Apor är ju fina! Jag har hört att apor kan vara lite aggro ibland, men jag gillar det där programmet "Monkey business" på Discovery. Intressant.
Nyx skrev:Glorificus skrev:Nyx skrev:Jag har redan börjat rollbesätta så smått i mitt huvud. Hoppas att de gör som jag tycker!
Jag tycker det är jättesvårt att tänka mig specifika personer för de olika rollerna... Tyrion? Jaime? Jon? Jag får inga spontana idéer. Men jag antar att det kommer bli som med Rome - mer eller mindre okända skådespelare.
Jo, Tyrion skulle kunna spelas av Danny Woodburn. Och eftersom jag är helt inne i BSG just nu så vill jag gärna se James Callis som Littlefinger men det lär väl inte bli av eftersom han har fullt upp med sin serie. Naturligtvis vill jag helst ha med de flesta från BtVS men jag har inte utarbetat i detalj än vem som ska spela vilken roll...
Glorificus skrev:Undrar om några manusförfattare man känner till kommer att vara med på projektet... Om inte annat så hoppas jag att George RR Martin får vara med på ett hörn. Han har trots allt skrivit för tv tidigare, och ingen kan väl världen bättre än han.
noike skrev:Men vem vet? De kanske gör den i LEGO(tm)! Barnskådespelare är ett gissel och det stora stora stora problemet med konverteringen från bok.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare