Ratburgers!Rombat skrev:Demolition Man! Alltid Demolition Man!
madskellig skrev:Tam skrev:Eftersom Shortbus var världens bästa film tog jag och såg John Cameron Mitchells tidigare film Hedwig and the Angry Inch. Råbra den med. Sorgsna exhibionister, glamrock och lite Östtyskland. 4/5.
Åh, jag älskar Hedwig and the Angry Inch. Påminde mig om att jag måste köpa den.
poser skrev:The Departed
Grym, se den!
poser skrev:The Departed
Grym, se den!
Off skrev:"The Best Scenes from The Wicker Man"
adolvsson skrev:Såg Ghost Dog igår, en av två filmer (den andra In the Mouth of Madness) som jag köpte på stark och våldsam (ajajajajajaj) inrådan av en björn på göteborgsträffen i november. Och ja, jag älskade den. En sådan där film som känns som poesi. Forest Whitaker äger, förstås.
sp1keout skrev:Lost In Translation
En sjua.
sp1keout skrev:sp1keout skrev:Lost In Translation
En sjua.
Så ingen här tycker jag är puckad som tycker såhär?
caffeineaddict skrev:Nej, vi är ganska accepterande mot folk med felaktiga åsikter.
sp1keout skrev:caffeineaddict skrev:Nej, vi är ganska accepterande mot folk med felaktiga åsikter.
Jag ville att folk skulle säga att jag är dum och knäpp i huvut som tycker den är "bra"!
A bear skrev:Yay!
Men jag antar att det var R2-utgåvan? Vackert så, även om den saknar det bästa extramaterialet jag varit med om...
adolvsson skrev:A bear skrev:Yay!
Men jag antar att det var R2-utgåvan? Vackert så, även om den saknar det bästa extramaterialet jag varit med om...
Well, you know what they say about assuming things... Nej, det är R1:an, as per din inrådan. Jag kunde inte annat.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare