Skriver en kort kommentar om de senaste filmerna jag sett:
Djävulen bär Prada: Väldigt lik Ugly Betty (Eller tvärtom?) och bättre än Betty också. Fast inget som jag skulle vilja se fler gånger.
Deja Vu: En bättre film än jag trodde. Jag var lite skeptisk till handlingen men det fungerade bra. Vissa känslor man fick påminner mycket om de i "Crash". Jag rekommenderar den iaf.
Little Miss Sunshine: Hade knappt hört talas om den innan jag såg den. Den var rolig (Och jag gillade slutet

)
Släkten är värst: Rolig, men inte lika rolig som "Familjen är värre".
Isprinsessan: M Trachtenberg vill bli en konståkerska. Den var okej. Inget jag vill se fler gånger iaf.
Ett Päron till farsa firar jul: Det sen man såg den och den var inte lika rolig heller :/. Men helt klart den bästa av "Ett päron till farsa"-filmerna.
Ett päron till farsa i Las Vegas: Trååååkig. Den är sämst.
Edward Scissorhands: Alla säger att den är så sorlig men den var ju inte det :O Blev ärligt talat lite besviken på den.
High School Musical: Jag förväntade mig inte särskilt mycket av den här musikalen och det var väl tur det.
American Pie 5: Alla säger att denna är bättre än 4:an. Jag vill inte se 4:an iallafall. Slösa inte bort tiden på en sånn här usel film
Korta kommentarer var det ja, men jag orkar inte skriva särskilt mycket för jag är trött.