sp1keout skrev:Har väntat på att Naruto-fillers ska sluta i drygt 1½ år.
Har väntat på att Bleach-fillers ska sluta i knappt 1 år.
Man vänjer sig, eller läser mangan. Whajn är för mesar...
Eyeshield-animen är också ganska mycket filler-utfyllnad, men den är åtmistone underhållande (jävligt bra t.o.m)
Men mangan är ännu bättre ^.^
Veidit skrev:Korrekt, det är i alla fall 100% säkert att Naruto fillern tar slut i februari, tyvärr verkar vi få vänta på Kakashi Gaiden till lite senare.
sp1keout skrev:LWES!!!!
One Piece, kapitel 439, jag har väntat, och väntat, och väntat... ÄNTLIGEN
SMOKER!!!
sp1keout skrev:In My Humble Opinion borde Tinkerbelle säga vad det är hon spoilermarkerar... ^^
Death Note e lite småbäst faktiskt, men på tok för mainstream, orkar inte med alla som fänzar L hela tiden.
One Piece är BÄST på riktigt, och älskad av alla. Men du ser inte den bli söndertjatad, som Naruto... och som Death Note blev direkt den kom på ut på anime. Narutards har fått sällskap av L'tards och jag kan bara inte sluta störa mig ^^ Skönt att ta ut sin aggression ibland, tack
Tinkerbelle skrev:Jag orkar inte bry mig om en serie är mainstream eller inte, och varför skulle jag? Jag skiter väl fullständigt i vilka som gillar det eller inte sålänge jag själv tycker om det. Och jag tycker faktiskt att Death Note är värd att vara lite hypad, för den är väldigt bra. ^^
sp1keout skrev:Tinkerbelle skrev:Jag orkar inte bry mig om en serie är mainstream eller inte, och varför skulle jag? Jag skiter väl fullständigt i vilka som gillar det eller inte sålänge jag själv tycker om det. Och jag tycker faktiskt att Death Note är värd att vara lite hypad, för den är väldigt bra. ^^
Därför det är inne att inte vara som alla andra, så man måste se i de större banorna xD
Och varför en kursivering på "är" bra när serien avslutades för ett halvår sedan? :/
Tinkerbelle skrev:Men som sagt, jag bryr mig inte nämnvärt.. Samma sak när det gäller musik och kläder, jag gillar det jag gillar och sen får alla andra tycka vad de vill.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare