caffeineaddict skrev:Kunde ha svurit på att AKS skrev något här nyss om en uppsats hon skrivit om Fight Club? :eek: Ser jag spök-poster?
AKS skrev:Nej, skämt å sido så fann jag mitt utlägg så tråkigt att jag tog bort det.
caffeineaddict skrev:AKS skrev:Nej, skämt å sido så fann jag mitt utlägg så tråkigt att jag tog bort det. :)
Så kan du ju inte hålla på!
caffeineaddict skrev:AKS skrev:Nej, skämt å sido så fann jag mitt utlägg så tråkigt att jag tog bort det.
Så kan du ju inte hålla på! Tänk om jag hade gjort det, jag hade legat någonstans kring 2000-3000 inlägg!![]()
Hur länge har du hållt på såhär, och hur många inlägg hade du haft egentligen?
Tycker nog att Howl's Moving Castle var den minst fantastiska Miyazaki jag sett hittills (lite för spretig, lite mycket magi-flum som ibland kändes som att det kom från ingenstans och inte hade någon intern logik. Blir iofs lite rädd över att en del av det kan ha gått förlorat i översättningen till svensk text.) men likväl en härlig upplevelse, precis som all Miyazaki. 4 av 5.
AKS skrev:Ja, tyvärr har jag blivit tvungen att ta bort alla spontana inlägg då jag förklarar hur kär jag är i dig, caffeine. Jag kan inte stå emot att posta dem, men sen blir jag rädd att jag ska skrämma bort dig... Det är så svårt att vara AKS ibland.
adolvsson skrev:Varför nämns den inte oftare i diskussioner som tar upp John Carpenters namn?
noike skrev:För att det är en bra film och det är mer populärt att kasta skit på Carpenter. Sedan är det en sådan där lusig film som försvann utan förklaring så snabbt att många Carpenterfans inte hann lägga märke till den.
AKS skrev:Ja, tyvärr har jag blivit tvungen att ta bort alla spontana inlägg då jag förklarar hur kär jag är i dig, caffeine. Jag kan inte stå emot att posta dem, men sen blir jag rädd att jag ska skrämma bort dig... Det är så svårt att vara AKS ibland.
gaspode skrev:Intern logik är inget jag tycker att Miyazakis filmer är särskilt starka i eller beroende av heller.
caffeineaddict skrev:gaspode skrev:Intern logik är inget jag tycker att Miyazakis filmer är särskilt starka i eller beroende av heller.
Så sant, men Howl gick ännu lite längre över gränsen för mig. Den var ju ändå ordentligt bra som sagt. Men, bah, en 5/10 till Porco Rosso?! Den är ju hur charmig som helst!
gaspode skrev:DU är.. en femma av tio
Rombat skrev:DU tycker att du är godkänd.caffeineaddict skrev:gaspode skrev:DU är.. en femma av tio
Yay!Martin tycker jag är godkänd.
caffeineaddict skrev:Nja, knappt."Finns utrymme för förbättring" skulle nog vara mitt omdöme.
A bear skrev:Upptäckte precis att David Cronenberg faktiskt har en liten roll i filmen, och det känns vettigt, för detta verkar mer Cronenberg än "A History of Violence" gjorde.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare