Illyria skrev:Var det därför han sen mördade Joe, som hämnd, om det ska ses som Joes fel att drogaffären gick fel?
Illyria skrev:Något gick väldigt fel, och i utbyte mot att Harry tar hand om Dexter och han kanske vittnar får han ny identitet.
Illyria skrev:försöka förstå hur allt hänger ihop, speciellt hur Rudy passar in och vad hans motiv är. Det måste ju finnas en anledning till att det dröjt tills nu att Rudy mördade Joe, han kunde inte hitta honom pga ny identitet. Att vänta och mörda honom enbart för att leda Dexter än mer på spåret till massakern känns lite väl elaborate (kommer inte på det svenska ordet). Det hade klart varit en intressant twist om de faktiskt är bröder, så om det är sanningen skulle jag knappast bli besviken. Som sagt, jag förväntar mig några fler twist and turns i finalen. På något sätt hamnade Rudy väldigt fel, fosterhem osv, och inte fick Harry/familjen Morgan som Dexter fick, och det finns mer än en väg dit, kan tänka mer mer än ett scenario, men för nu går jag mer på att de inte är bröder, så kanske finalen kan överraska mig.
Illyria skrev:Som jag skrivit flera ggr på Tv-land så växer sig serien allt starkare, de första avsnitten är mer ljumma och uppbyggnad till den fantastiska arcserie Dexter är. Efter avsnitt 4 tycker jag den börjar ta allt mer fart.
Tinwiel skrev:1x11
Gaaaah! Ett avsnitt kvar!
adolvsson skrev:Tinwiel skrev:1x11
Gaaaah! Ett avsnitt kvar!
Nu ska jag!
sp1keout skrev:Ge mig länk till torrent så ska jag se säsongsfinal - shoho!
Illyria skrev:[...]för du har så snygg avatar.
Illyria skrev:AKS: absolut den avatar jag gjort som är mest spot-on!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare