God, have you ever tried sleeping outside? The'se so much grass and you can't turn of the stars.
sp1keout skrev:Taylor - Im no longer religious, but as a child I went to Bible school and all these qoutes just kind of ERRRR stuck with me
Kaitlin - You are a total freakshow... it is so awesome
Taylor - Isnt though? (Gemensamt fniss)
Off skrev:OC har inte varit bättre sen s01. Visst fanns det toppar i de andra säsongerna men nu är det jämn kvalitet. I love it like a pimp loves hoes.
LWes skrev:2 avsnitt nästa vecka och inget veckan därpå verkar det som.
HeY skrev:EDIT: Ska det verkligen vara en OC/Grey's Anatomy crossover eller var det bar en shoutout? För mig skulle denna crossover bara kännas .. akward
LWes skrev:HeY skrev:EDIT: Ska det verkligen vara en OC/Grey's Anatomy crossover eller var det bar en shoutout? För mig skulle denna crossover bara kännas .. akward
Jag har ingen aning om vad du menar, men det lär knappast vara en crossover mellan serierna då dom visas på olika kanaler.
sp1keout skrev:406
Jag ska seriously gifta mig med Kaitlin om typ... 10 år.
Glorificus skrev:4x06
Härligt när man får skratta och aww:a några gånger i varje avsnitt nu för tiden. Och i det här kände man verkligen av den där O.C.-energin.
Me likes!
LWes skrev:Jävlar vilket bra avsnitt det var! Serien börjar bli lite väl knasig och det är fantastiskt!
Nu tycker jag att The OC är bättre än One Tree Hill. Helt Klart. OC är roligare och knasigare.
HeY skrev:sp1keout skrev:406
Jag ska seriously gifta mig med Kaitlin om typ... 10 år.
Get in line! Bara ett års skillnad mellan oss, lätt att vi kan bli ett par![]()
Aja, om du tar Kaitlin så nöjer jag mig lätt med Taylor; Summer får ingen röra!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare