Ruccola skrev:fripp21 och gaspode:
Jag diskuterade detta med en kollega, och vi teoriserade att Sylar väntade på henne, för att det var hennes kraft han ville åt.
fripp21 skrev:Ruccola skrev:fripp21 och gaspode:
Jag diskuterade detta med en kollega, och vi teoriserade att Sylar väntade på henne, för att det var hennes kraft han ville åt.
Rimligt och scary
gaspode skrev: (spoiler 1x11) Visst är hon död, kan inte se hur det skulle kunna vara på annat sätt.
nej, kan hon ha varit så dum, det tror jag inte, jag tror att hon kunde använda sin kraft för att hon var utanför cellen..LWes skrev:och det kanske var så att Eden disablade vad det nu var som blockerade krafterna så att hon själv kunde använda sina mot honom, och hon trodde att hon var stark nog att hantera det.
Han visste inte förns hon använde sin kraft att han kunde använda sina igen. Kanske.
gaspode skrev:nej, kan hon ha varit så dum, det tror jag inte, jag tror att hon kunde använda sin kraft för att hon var utanför cellen..LWes skrev:och det kanske var så att Eden disablade vad det nu var som blockerade krafterna så att hon själv kunde använda sina mot honom, och hon trodde att hon var stark nog att hantera det.
Han visste inte förns hon använde sin kraft att han kunde använda sina igen. Kanske.
Om hon skulle disablat det som blockade är jag säker på att vi hade fått se det onscreen. Hon vet ju vad Sylar är kapabel till, hon hade aldrig stängt av det som blockade utan att isåfall direkt ge honom "kommandot" att hålla sig passiv så att säga..
Garim skrev: (spoiler 1x11) Jag tror också att han väntade på henne. Sylar har väl visat prov på telekinesis tidigare?
Tinwiel skrev:Han som spelar Hiro spelar också en labbtekniker i Scrubs.
oj vilken tid det tog innan jag fattade att det inte var Zach Braff du pratade om.Tinwiel skrev:Han som spelar Hiro spelar också en labbtekniker i Scrubs.
Och nej, jag har fortfarande inte kommit över den där Zach-grejen. Undra om det går att "reverse the spell" på honom..
gaspode skrev:oj vilken tid det tog innan jag fattade att det inte var Zach Braff du pratade om.Tinwiel skrev:Han som spelar Hiro spelar också en labbtekniker i Scrubs.
Och nej, jag har fortfarande inte kommit över den där Zach-grejen. Undra om det går att "reverse the spell" på honom..
(spoiler 1x11) Zachs andra kompisar då? kommer de aldrig nämna att han hängt med Claire?
Men vadå, om jag vore en av Zachs kompisar och han hängt i två veckor med en supersöt tjej och sen bara slutade igen så hade jag nog fan iaf pratat med honom om det nån gång iblandLWes skrev:gaspode skrev:oj vilken tid det tog innan jag fattade att det inte var Zach Braff du pratade om.Tinwiel skrev:Han som spelar Hiro spelar också en labbtekniker i Scrubs.
(spoiler 1x11) Zachs andra kompisar då? kommer de aldrig nämna att han hängt med Claire?
Som dom sa tidigare har dom bara varit vänner i två veckor, men ändå, jag håller med, det vore bra om han stannar kvar i serien.
gaspode skrev:Men vadå, om jag vore en av Zachs kompisar och han hängt i två veckor med en supersöt tjej och sen bara slutade igen så hade jag nog fan iaf pratat med honom om det nån gång ibland
gaspode skrev:Jag tror inte de har skrivit ut Zach på det här sättet, han kommer säkert att förekomma mer. Men å andra sidan så borde våra hjältar börja koncentrera sig på att rädda världen snart, och då kanske Zach ändå inte har så mycket plats i serien... Vore väldigt tråkigt, så det tror jag inte på.. :)
Best Performance by an Actor in a Supporting Role in a Series, Mini-Series or Motion Picture Made for Television
Nominees:
Thomas Haden Church for "Broken Trail" (2006) (mini)
Jeremy Irons for Elizabeth I (2005) (TV)
Justin Kirk for "Weeds" (2005)
Masi Oka for "Heroes" (2006/II)
Jeremy Piven for "Entourage" (2004)
sp1keout skrev:http://www.imdb.com/features/rto/2007/globesBest Performance by an Actor in a Supporting Role in a Series, Mini-Series or Motion Picture Made for Television
Nominees:
Thomas Haden Church for "Broken Trail" (2006) (mini)
Jeremy Irons for Elizabeth I (2005) (TV)
Justin Kirk for "Weeds" (2005)
Masi Oka for "Heroes" (2006/II)
Jeremy Piven for "Entourage" (2004)
GO HIRO!
noike skrev:Masi i all ära men PIVEN! PIVEN! PIVEN!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare