brat skrev:Det spelar ingen roll längre om SPN är bra eller dåligt.
Och här jag jag runt och trodde att det var allt som betydde något.
brat skrev:Det spelar ingen roll längre om SPN är bra eller dåligt.
LWes skrev:Jag tyckte inte att veckans avsnitt var särskillt bra. Ganska tråkigt var det.
LWes skrev:Jag har tänkt efter i flera dagar men kan inte komma ihåg. Jag måste varit trött eller nåt för jag minns ingenting mellan början och slutet på avsnittet... Så jag borde se om det, men jag har så mycket annat att se...
noike skrev:Jared är helt klart WB-clichéartad. Det känns väldigt mycket Tom Welling-tråk över det hela.
Glorificus skrev:noike skrev:Jared är helt klart WB-clichéartad. Det känns väldigt mycket Tom Welling-tråk över det hela.
*kastar en ond blick på noike*
Nyx skrev:Däremot har jag lite svårt att se hur dessa mycket unga pretty boys kan lura någon som helst att tro att de skulle vara agenter för exempelvis FBI eller Naturskyddsstyrelsen. Eller är det just den förmågan som är supernatural?
Nyx skrev:Jag tror att jag kommer att gilla den här serien ganska mycket. Demoner, spökerier och vackre Jensen Ackles (för det är han ju onekligen).
(spoiler första säsongen) "If we could do 'The John Winchester Show' of him as a young man with his eight-month-old son Sam and his four-year-old son Dean, out there essentially becoming a Jedi Knight, a hunter of evil. Seeking the truth of what happened to his wife and the mother of his children — that seems like a pretty awesome concept in its own right. It's another show.
Comics is a really unique way to explore all that."
"The fun of comics is origins. This comic is actually called Supernatural: Origins, so we're going to show all of those things, like the first time that the father met Missouri."
"We can tell a story about John that comes from her point of view. We can do an issue based on ten-year-old Dean's point of view. We can do everything."
(spoiler s1) As for a comic book, we're hoping to get one out by summer [2007], if all goes well. Peter Johnson, our co-executive producer, is planning on writing it, and not only is he a member of the gang who knows all the ins and outs of the mythology, but he also wrote a series for Marvel called Powerless, so he's the perfect person for the job. And yes, the concept is to tell the John Winchester story, to show how he became a hunter, how he met Bobby, Ellen, etc., to answer questions that seem to nag everybody. For instance, where the hell did John keep the boys when he went off on hunts? Who took care of them? We have answers, and the comic will be another way to present them.
Glorificus skrev:Peter Johnson, our co-executive producer, is planning on writing it, and not only is he a member of the gang who knows all the ins and outs of the mythology, but he also wrote a series for Marvel called Powerless, so he's the perfect person for the job.
brat skrev:Roligt att vi får sällskap av dig Nyx! Tror att du kommer att gilla serien om du fastnat redan efter avsnitt 3 & 4. Synd att du missade piloten bara, den är bra. (Enligt mig.)
madskellig skrev:(har förresten sjuk abstinens efter ett nytt avsnitt, visste inte hur mycket jag tyckte om serien förrän jag var tvungen att leva utan den ett tag)
brat skrev:madskellig skrev:(har förresten sjuk abstinens efter ett nytt avsnitt, visste inte hur mycket jag tyckte om serien förrän jag var tvungen att leva utan den ett tag)
Hear hear.
Ser repriser på SVT bara för att klara mig.
noike skrev:1.05, nej, nu hoppas jag av. Det här är bara tråkigt. Sry.
Charmed for the emo generation. Fast med bättre foto och ljussättning.
Nyx skrev:Jag tyckte rätt bra om 1x05 och jag tror fortfarande att det här kan bli en rätt skön serie.
Nyx skrev:Men varför ser det så konstigt ut när de åker bil? Jag tänkte på det i något tidigare avsnitt också - det ser verkligen ut som ett montage framför en rullande film som i gamla tv-serier. Med flit?
madskellig skrev: (spoiler 2x09) Jag tyckte verkligen om det här! Spännande story, Croatoan myten är ju en sådan man hör lite då och då och den är väldigt intressant.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare