(spoiler chapter 434) Shanks is the shit, dude.
Fantastiskt avsnitt. Jag älskar hur så mycket saker fans disskuterat och undrat över i 7-8 år bara avslöjas mer och mer varje vecka!
Den här veckan: Shanks och Buggy var med på Gold Rogers skepp!
och man fick återse Shanks crew, Whitebeard - som om jag inte minns fel talar för första gången här! Jag älskar honom.
Hur tusan gör Oda så att man älskar alla hans karaktärer? Hur är det möjligt att göra ALLA karaktärer så bra?!?!
Blackbeard + crew = awesome + FIRE FIST PORTGAS D. ACE =

Hur ska det gå?! Jag hoppas att dom inte slåss, för Ace skulle dö. Enligt Shanks oro i alla fall och han skulle inte åka till Whitebeard om det inte fanns anledning att oroa sig!
Kul att inte Luffy och hans crew (dvs HUVUDPERSONERNA) inte var med i kapitlet, sånt älskar jag också med serien, att till skillnad från traditionella amerikanska serier behöver inte huvudpersonen var amed i varje avsnitt (det har ju varit tillfällen i animen då Luffy varit borta i flera avsnitt i rad) för alla supporting characters är så spännande och fantastiska.
Nästa gång vi får se Water 7 kanske Franky är färdig med skeppet då! Så gärna mer Shanks vs Whitebeard och Ace vs Blackbeard nästa kapitel.
Jag vill göra minnst en ny avatar varje nytt kapitel. Jag har gjort en till från det här kapitlet med Van Auger (Blackbeards fantastiska sniper) Den byter jag till sen.