adolvsson skrev:På Evening Harder pratar Kevin Smith om en TV-pilot han blivit castad i. Här skriver han mer om den - Manchild. Med länk till artikel på Hollywood Reporter.
caffeineaddict skrev:Handlar det om en amerikanisering av Tony Head-serien?
Zaxx skrev:Vi andra får nog plugga mer Manilow!
adolvsson skrev:På Evening Harder pratar Kevin Smith om en TV-pilot han blivit castad i. Här skriver han mer om den - Manchild. Med länk till artikel på Hollywood Reporter.
Dessutom James Purefoy som ägde rutan i V for Vendetta.
Jag är nyfiken.
Off skrev:Så både FNL och Studio 60 får fortsätta. I don't get it? Något dåligt måste väl hända....Ahhhh de kommer lägga ner scrubs!
adolvsson skrev:Fast jag hörde iofs något om att kommande säsongen av Scrubs blir den sista. Men jag har bara hört det från ett väldigt overifierat håll, så ta inte mitt ord på den saken.
The Buffster skrev:Jag hörde också det (kommer inte riktigt ihåg var), men tills det är bekräftat så är det förträngning som gäller.
adolvsson skrev:Och jag är inte säker på att det är nåt jag vill förtränga. 6 säsongen är ingen dålig mängd och hellre sluta på topp än på vägen ner.
Men vi får se. Jag ser naturligtvis helst fler säsonger ändå.
Binchy skrev:CSI fick tårarna att flöda alldeles nyss. Jag såg på 6:8, andra delen av Bullet...nånting.
Tob skrev:Alltså....hur har CSI utvecklats egentligen? som serie? har det grundläggande konceptet som bibehölls iaf 3-4 säsonger (det jag såg på kanal 5 tom för ett par år sedan) förändrats?
adolvsson skrev:Tob skrev:Alltså....hur har CSI utvecklats egentligen? som serie? har det grundläggande konceptet som bibehölls iaf 3-4 säsonger (det jag såg på kanal 5 tom för ett par år sedan) förändrats?
Nu har jag inte sätt säsong 6 ännu, men även om det grundläggande konceptet fanns kvar så tog karaktärsutveckingen ett rejält steg framåt med S5. Föga förvånande är det också min favoritsäsong bland dom fem första.
Tob skrev:Binchy skrev:CSI fick tårarna att flöda alldeles nyss. Jag såg på 6:8, andra delen av Bullet...nånting.
Alltså....hur har CSI utvecklats egentligen? som serie? har det grundläggande konceptet som bibehölls iaf 3-4 säsonger (det jag såg på kanal 5 tom för ett par år sedan) förändrats?
För grina till serier vill man ju. Finns det chans till det så är det nog dags att ta tag i CSI. Även om den kriminaltekniska biten är hypad och övderiven så är ju det något jag tycker är fruktansvärd intressant.
adolvsson skrev:Day Break
Jag gillade dom två första avsnitten. Jag tror serien hade fungerat bättre utan groundhog day-temat, som en modern The Fugitive, för just nu har jag lite svårt att se hur gimmicken ska kunna hålla i sig en längre period. Men trots det är gimmicken okej, kanske behövs det en sån för att få sin serie såld nuförtiden, och jag kommer fortsätta titta ett tag till.
adolvsson skrev:Day Break
Jag gillade dom två första avsnitten. Jag tror serien hade fungerat bättre utan groundhog day-temat, som en modern The Fugitive, för just nu har jag lite svårt att se hur gimmicken ska kunna hålla i sig en längre period. Men trots det är gimmicken okej, kanske behövs det en sån för att få sin serie såld nuförtiden, och jag kommer fortsätta titta ett tag till.
LWes skrev:Jag undrar om det är någonting som kom in senare i utvecklingen, eftersom det inte nämndes i dom tidiga beskrivningarna av serien.
The Buffster skrev:caffe: Nej, nej det är inget fel på dig, jag älskade som sagt också slutet. Eller ja, det kan ju vara fel på oss båda i och för sig.
The Buffster skrev:caffe: Nej, nej det är inget fel på dig, jag älskade som sagt också slutet. Eller ja, det kan ju vara fel på oss båda i och för sig.
caffeineaddict skrev:If you're wrong I don't wanna be right.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare