LWes skrev:6x04 var helt fantastiskt. Ett av seriens bästa avsnitt tycker jag nog.
Ja, Green Arrow har dragit upp serien en riktigt bra bit för mig. Att han nu använder en kostym och specialpilar och en cool högteknologisk pilbåge gör det ännu bättre, och som en extra bonusfantastighet kallar dom honom faktiskt för Green Arrow.
Lois är underbar hon med. Hon är så otroligt underbar.
Så den sista scenen med Ollie och Clark var också guld värd. När han i stor sett säger "Låt oss bilda en superhjältegrupp för att rädda världen"![]()
![]()
Förra säsongen var jag oftast inte alls förtjust i Smallville, men nu har serien helt plötsligt blivit grymt mycket bättre, och om den fortsätter i den här riktningen vet jag inte vad som kommer hända!!!!!![]()
Det vore fantastiskt om dom tog tillbaka ett par av hjältarna vi sett tidigare (Flash, Cyborg, Aquaman) och verkligen riktade in sig på att göra det till en serie om hjältar istället för en serie om en ovanligt stark bondpojke.
Det enda som jag just nu ser som ett problem för serien är att GA inte är en regular. Jag hoppas innerligt att dom inser hur viktig han är för serien och dess vidareutveckling så att dom behåller honom.
Lex och Lana: Jag tyckte dom fungerade bra i det här avsnittet, dom börjar båda två bli mer och mer "onda", något som gärna får fortsätta.
Wow. Jag var inte alls sugen på att se det här avsnittet, men nu längtar jag tills nästa vecka.
Smallville har nog aldrig varit så här bra, förutsatt att det fortsätter så här
Håller med om att det verkligen blivigt mycket bättre, äntligen rycker serien upp sig och visar den potential som serien faktiskt har. Så länge som Clark inte sätter på sig SM-trikåer så får den här hjälte saken förstätta. Jag vill inte att serien ska handla om Superman så jag hoppas det aldrig händer. Jag kan tänka mig det som ett slut på serien, med sista scen hur han sätter på sig trikåerna och flyger iväg. Men förutom det ska de hålla sig borta från trikåer på Clark. Men fler av de gamla hjältarna får de gärna ta in igen. Jag har hört att Kyle Gallner ska vara med igen i rollen som Flash. Ska bli kul att se!