Off skrev:Half, half, whooooole!
Evening harder måste köpas snarast.
gaspode skrev:Och visst var väl Bröderna Grimm en dålig film?!
gaspode skrev:Tideland!
har den kommit? var? hur? gieef!
Och visst var väl Bröderna Grimm en dålig film?!
Kanske blev jag färgad i min avsky av att jag hade hoppats på en Gilliam-film, men jag tror verkligen inte jag hade gillat den annars heller..
noike skrev:gaspode skrev:Och visst var väl Bröderna Grimm en dålig film?!
Enskilda sekvenser var bra, men som film i helhet var den faktiskt ett magplask på spikmatta: a huge mess.
adolvsson skrev:Bröderna Grimm är hur som helst och utan tvekan, åtminstone i min bok, Terry Gilliams sämsta film.
gaspode skrev:Ja, jag har visserligen inte sett alla hans verk, men det är ju inget kontroversiellt påståendeDe andra är ju fantastiska till jättebra allihopa.
A bear skrev:The Illusionist. Detta gillar jag.
A bear skrev:Slither (alias "Yup, Space Lamb got him." Och det är då en kombinerad Buffy- och Veronica Mars-referens.)
Nathan Fillion rockar förstås (även om man börjar undra om han kan spela mer än en sorts roll...)
Off skrev:A bear skrev:Slither (alias "Yup, Space Lamb got him." Och det är då en kombinerad Buffy- och Veronica Mars-referens.)
Nathan Fillion rockar förstås (även om man börjar undra om han kan spela mer än en sorts roll...)
Two guys and a girl.
A bear skrev:Off skrev:A bear skrev:Slither (alias "Yup, Space Lamb got him." Och det är då en kombinerad Buffy- och Veronica Mars-referens.)
Two guys and a girl.
Visstja. Den måste jag ladda n... köpa, menar jag förstås. Pontén is watching.
A bear skrev:SlitherDen är inte det skräckkomedimästerverk hypen (läs: marknadsföringen) vill ha den till, men den är kul. 3/5.
noike skrev:http://us.imdb.com/title/tt0457295/
Bubba Nosferatu! Bruce Campbell! Paul Giamatti! (Stuelt från adolvssons gTalk.)
adolvsson skrev:My thunder! My thunder! The bastard stole my thunder!
Och glöm inte "and the Curse of the She-Vampires". Jag är tokförälskad i den kompletta titeln - Bubba Nosferatu and the Curse of the She-Vampires. Lysande.
Bender skrev:Såg the Prestige, med Christian Bale, Hugh Jackman, Michael Caine och Scarlett Johansson, på bio i helgen.
noike skrev:A bear skrev:The Illusionist. Detta gillar jag.
Nu har jag fått upp hoppet för den här igen. Tack.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare